Jak zmienić termin umówionej wizyty
Jeśli chcesz zmienić termin wizyty, zakres sprawy lub urząd skarbowy odwołaj zarezerwowaną wizytę i umów się ponownie.
Obydwie czynności możesz zrobić online lub telefonicznie.
Jak odwołać wizytę
Jeśli nie możesz przyjść na umówioną wizytę - odwołaj ją. Dzięki temu inna osoba będzie mogła umówić się w tym czasie do urzędu.
Aby odwołać wizytę internetowo, wypełnij formularz dostępny na stronie wizyta.podatki.gov.pl. Podaj w nim:
- numer umówionej wizyty(jest na potwierdzeniu wizyty, które wysłaliśmy do Ciebie w sms oraz e-mail);
- imię i nazwisko;
- numer telefonu lub e-mail.
Upewnij się, że wprowadzone dane są dokładnie takie same, jak dane podane podczas rejestracji.
Aby odwołać wizytę telefonicznie. Zadzwoń pod numer 22 330 03 30 – wybierz 1, a następnie wybierz 8.
Podczas rozmowy z pracownikiem podaj:
- numer umówionej wizyty (jest na potwierdzeniu wizyty, które wysłaliśmy do Ciebie w sms oraz e-mail);
- imię i nazwisko;
- PESEL lub NIP.
Po odwołaniu wizyty - twoja rezerwacja oraz dane zostaną usunięte z systemu.