Zmień termin lub odwołaj termin wizyty


Sprawdź jak zrobić zmianę terminu wizyty lub ją zlikwidować

Jak zmienić termin umówionej wizyty

Jeśli chcesz zmienić termin wizyty, zakres sprawy lub urząd skarbowy odwołaj zarezerwowaną wizytę i umów się ponownie.

Obydwie czynności możesz zrobić online lub telefonicznie.

Jak odwołać wizytę

Jeśli nie możesz przyjść na umówioną wizytę - odwołaj ją. Dzięki temu inna osoba będzie mogła umówić się w tym czasie do urzędu.

Aby odwołać wizytę internetowo, wypełnij formularz dostępny na stronie wizyta.podatki.gov.pl. Podaj w nim:

  • numer umówionej wizyty(jest na potwierdzeniu wizyty, które wysłaliśmy do Ciebie w sms oraz e-mail);
  • imię i nazwisko;
  • numer telefonu lub e-mail.

Upewnij się, że wprowadzone dane są dokładnie takie same, jak dane podane podczas rejestracji.

Aby odwołać wizytę telefonicznie, zadzwoń do urzędu, w którym masz umówioną wizytę. Numery telefonów znajdziesz w wyszukiwarce teleadresowej.

Podczas rozmowy z pracownikiem podaj:

  • numer umówionej wizyty (jest na potwierdzeniu wizyty, które wysłaliśmy do Ciebie w sms oraz e-mail);
  • imię i nazwisko;
  • PESEL lub NIP.

Po odwołaniu wizyty - twoja rezerwacja oraz dane zostaną usunięte z systemu.