Wspierane przeglądarki


Masz problem z uruchomieniem jednej z naszych usług? Sprawdź, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki

28.06.2022
Dokładamy wszelkich starań, abyś podczas korzystania z naszych usług czuł się bezpiecznie. Dlatego ze wzgledów bezpieczeństwa wyłączyliśmy możliwość logowania się do nich z przeglądarki Internet Explorer. 

Jakie przeglądarki wspieramy

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, dlatego rekomendujemy, abyś zawsze korzystał z najnowszych wersji przeglądarek. Na starszych wersjach przeglądarek nasze usługi mogą nie działać lub działać nieprawidłowo. Obecnie rekomendujemy następujące przeglądarki, które możesz pobrać i korzystać z nich za darmo:

Co robić w razie problemów technicznych

Jeżeli zauważysz występujące w serwisie problemy techniczne, sprawdź czy posiadasz wspierany przez producenta system operacyjny oraz najbardziej aktualną wersję przeglądarki. Jeśli zuważysz, że wymagają one aktualizacji - zaktualizuj je.

Pamiętaj o aktualizacji swojego systemu operacyjnego do wersji, która jest wspierana przez producenta. 

Nie ignoruj komunikatów dotyczących aktualizacji, wysyłanych przez program.

Pamięć podręczna – aktualne dane strony

Jeśli często odwiedzasz jakąś stronę internetową i zostaną wprowadzone na niej zmiany, możesz po powrocie ich nie zauważyć. Dzieje się tak, ponieważ przeglądarka ma zapamiętany stan sprzed zmian. Jak więc mieć pewność, że widzimy aktualny stan prac na danej stronie internetowej?

Sprawdzając zmiany na stronie, należy ją odświeżyć, przez użycie przycisku „Odśwież”.

W każdej przeglądarce przycisk „odśwież” wygląda podobnie i jest umieszczony gdzieś w pobliżu pola z adresem strony.

Kiedy jednokrotne odświeżenie nie pomaga, trzeba odświeżyć 2 razy.

Jeśli mimo odświeżenia nie widzisz zmian, które chcesz zobaczyć, wyczyść  pamięć podręczną.

Możesz to zrobić tradycyjnymi metodami.