Usługa czat


Możesz uzyskać informacje online podczas czatu z konsultantem Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) lub Wirtualnym Asystentem Klienta Kaspro.

Kanał czat służy do szybkiej komunikacji w zakresie takich tematów podatkowych, które nie są skomplikowane i nie budzą wątpliwości– nie wymagają szczegółowej analizy stanu faktycznego i interpretacji przepisów.

Za pośrednictwem czatu możesz uzyskać informacje w zakresie:

  • PIT: podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • VAT: podatku od towarów i usług, identyfikacji podatkowej,
  • PCC, SD: podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn.
W zakresie PIT, VAT rozmowa będzie przekierowana bezpośrednio do konsultanta.
W zakresie PCC, SD rozmowa rozpocznie się od kontaktu z czatbotem Kaspro.

Czatbot Kaspro dostępny jest przez całą dobę.

Czat z konsultantem Krajowej Informacji Skarbowej jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Aby rozpocząć rozmowę, kliknij ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu.

Po otwarciu okna zaakceptuj regulamin oraz potwierdź, że nie jesteś robotem.

Aby zadać pytanie, napisz je w oknie czatu. Nie masz możliwości wklejenia treści wiadomości ani obrazów.

Pamiętaj – jeśli nie będziesz kontynuować rozmowy, po 3 minutach czat zostanie zakończony.

Skorzystaj z ankiety satysfakcji po zakończonej rozmowie i przekaż swoją opinię.

 

Poznaj Kaspro

Odkryj możliwości Wirtualnego Asystenta Klienta

Wybierz

 

Czat z Kaspro - Twój przewodnik po rozmowie

Zobacz jak w łatwy sposób efektywnie rozmawiać z Wirtualnym Asystentem Klienta

Wybierz

 

Pytania i odpowiedzi związane z usługą czatu

Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące usługi czatu

Wybierz

Napisz do nas

Otrzymasz odpowiedź na podany adres e-mail

Regulamin korzystania z usługi czatu

Informacje dotyczące regulaminu usługi czatu.

Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych

Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego w kanale komunikacji czat.