
Poznaj Kaspro
Weszliśmy w nową erę obsługi klientów Krajowej Administracji Skarbowej (KAS). Wprowadziliśmy rozwiązanie, które jest oparte na sztucznej inteligencji (AI) – Wirtualnego Asystenta Klienta. Kaspro to czatbot dostępny dla naszych klientów, który pozwala na uzyskanie informacji podatkowych. Kaspro wspomaga również naszych specjalistów w codziennej pracy.
Dlaczego warto korzystać z Kaspro
- Dostępność całą dobę – Kaspro jest zawsze chętny do pomocy, bez względu na porę dnia i nocy.
- Natychmiastowe odpowiedzi – Kaspro udziela informacji od razu.
- Prostota obsługi – Kaspro ma przejrzysty interfejs, który ułatwia korzystanie z czatu.
- Historia konwersacji – Kaspro pozwala na pobranie historii rozmowy.
Twoje uwagi pomogą nam rozwijać nasz czat
Zależy nam, żeby Kaspro działał intuicyjne, a rozmowa z nim była równie skuteczna jak rozmowa z konsultantem KIS albo pracownikiem urzędu skarbowego. Dlatego stale pracujemy nad jego procesami uczenia i poszerzamy zakres jego wiedzy. Każda opinia i sugestia jest dla nas niezwykle ważna. Z dużą uwagą analizujemy przekazane nam ankiety satysfakcji.
Zachęcamy do wypełnienia ankiety satysfakcji i podzielenia się swoją opinią na temat czatu.

Aby ocenić czat wybierz przycisk „Podziel się z nami opinią”.

Wypełniając ankietę, odpowiedz na pytanie. Oceń w skali od 0 do 10, gdzie 0 oznacza zdecydowanie najniższą, a 10 zdecydowanie najwyższą ocenę.
Pozostaw nam również swój komentarz. Twoja opinia pomoże nam rozwijać i udoskonalać czat.
Twoje uwagi to najcenniejsze wskazówki. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie.
Informacje dotyczące regulaminu usługi
Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego w kanale komunikacji czat