Wirtualny Asystent Klienta Kaspro


Twoja cyfrowa pomoc na wyciągnięcie ręki! Wirtualny Asystent Klienta Kaspro udzieli Ci informacji 24/7.

 

Odkrywaj możliwości
Wirtualnego Asystenta Klienta Kaspro

 

 

Poznaj Kaspro

Weszliśmy w nową erę obsługi klientów Krajowej Administracji Skarbowej (KAS). Wprowadziliśmy rozwiązanie, które jest oparte na sztucznej inteligencji (AI) – Wirtualnego Asystenta Klienta. Kaspro to czatbot dostępny dla naszych klientów, który pozwala na uzyskanie informacji podatkowych. Kaspro wspomaga również naszych specjalistów w codziennej pracy.

Kaspro nieustannie się rozwija, dlatego wszystkie opinie i sugestie są dla nas bardzo cenne.

Dlaczego warto korzystać z Kaspro

  • Dostępność całą dobę – Kaspro jest zawsze chętny do pomocy, bez względu na porę dnia i nocy.
  • Natychmiastowe odpowiedzi – Kaspro udziela informacji od razu.
  • Prostota obsługi – Kaspro ma przejrzysty interfejs, który ułatwia korzystanie z czatu.
  • Historia konwersacji – Kaspro pozwala na pobranie historii rozmowy.

Twoje uwagi pomogą nam rozwijać nasz czat

Zależy nam, żeby Kaspro działał intuicyjne, a rozmowa z nim była równie skuteczna jak rozmowa z konsultantem KIS albo pracownikiem urzędu skarbowego. Dlatego stale pracujemy nad jego procesami uczenia i poszerzamy zakres jego wiedzy. Każda opinia i sugestia jest dla nas niezwykle ważna. Z dużą uwagą analizujemy przekazane nam ankiety satysfakcji.

Zachęcamy do wypełnienia ankiety satysfakcji i podzielenia się swoją opinią na temat czatu.

Aby ocenić czat wybierz przycisk „Podziel się z nami opinią”.

Wypełniając ankietę, odpowiedz na pytanie. Oceń w skali od 0 do 10, gdzie 0 oznacza zdecydowanie najniższą, a 10 zdecydowanie najwyższą ocenę.

Pozostaw nam również swój komentarz. Twoja opinia pomoże nam rozwijać i udoskonalać czat.

Twoje uwagi to najcenniejsze wskazówki. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie.

Informacje dotyczące regulaminu usługi

Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego w kanale komunikacji czat