- Od 1 grudnia 2025 r. nastąpią zmiany w funkcjonowaniu infolinii e-TOLL.
- Infolinia dla użytkowników systemu e-TOLL będzie działać pod nowym numerem: 22 460 59 77.
- Infolinia będzie dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00.
Tymczasowe zmiany
Od 1 grudnia infolinia e-TOLL będzie funkcjonować pod zmienionym numerem telefonu i w innych godzinach niż dotychczas.
Infolinia e-TOLL będzie dostępna pod numerem: 22 460 59 77.
Infolinia będzie dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00. Obsługa zostanie zapewniona w językach polskim i angielskim.
Wygodne alternatywy dla infolinii – MOK i IKK
Przypominamy, że użytkownicy e-TOLL, którzy potrzebują pomocy, mogą całodobowo korzystać ze wsparcia pracowników Miejsc Obsługi Klienta (MOK). Obecnie na terenie całego kraju obsługę klientów e-TOLL świadczy 90 punktów. Najbliższy MOK znajdziesz na stronie internetowej: https://etoll.gov.pl/system-e-toll/miejsce-obslugi-klienta-mok/
Dodatkowo, każdy użytkownik e-TOLL może skorzystać z formularza zgłoszeniowego online po zalogowaniu się do Internetowego Konta Klienta (IKK) oraz na stronie https://etoll.gov.pl/formularz-zgloszeniowy/
Niezależnie od wybranego sposobu kontaktu możesz uzyskać informacje dotyczące zagadnień związanych z kwestiami:
- technicznymi,
- finansowymi,
- kont użytkownika,
- urządzeń pokładowych (OBU/ZSL) oraz aplikacji mobilnej e-TOLL PL.
Najczęściej zadawane pytania
Aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów, na stronie systemu e-TOLL znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania od użytkowników. Wystarczy wejść do panelu użytkownika, wybrać kafelek Pytania i odpowiedzi i odszukać właściwy temat. Więcej informacji: https://etoll.gov.pl/panel-uzytkownika/pytania-i-odpowiedzi/