Umów termin wideorozmowy


Jakich danych potrzebujesz do zarezerwowania wideorozmowy z pracownikiem KAS i tłumaczem polskiego języka migowego.

28.02.2025

 

Podczas rezerwacji wideorozmowy potrzebne Ci będą następujące dane:

  • imię,
  • nazwisko,
  • PESEL lub NIP,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu kontaktowego.
Pamiętaj!
Rezerwacja terminu wideorozmowy dotyczy jednej osoby i jednej sprawy.
Jeśli potrzebujesz załatwić więcej niż jedną sprawę, umów osobną wideorozmowę.

Jak umówić się na wideorozmowę

  1. Kliknij w przycisk Umów wideorozmowę.
  2. Wybierz sprawę, którą chcesz załatwić.
  3. Wybierz datę i godzinę wideorozmowy.
  4. Podaj swoje dane:
    • imię i nazwisko,
    • PESEL lub NIP,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
  5. Kliknij Umów wizytę.

Gotowe, masz umówioną wideorozmowę z pracownikiem KAS i tłumaczem polskiego języka migowego.

Potwierdzenie wraz z linkiem do spotkania oraz numerem wideorozmowy dostaniesz na podany przez Ciebie adres e-mail.

Dodatkowo, potwierdzenie z numerem wideorozmowy otrzymasz również SMS-em na podany przez Ciebie numer telefonu.

W umówionym terminie dołącz do wideorozmowy, korzystając z linku zawartego w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.
Aby uzyskać indywidualną informację podatkową podczas wideorozmowy, musisz posiadać telePIN.

Dodatkowe informacje

Aby zapewnić wysoką jakość połączenia i wyeliminować ryzyko zakłóceń obrazu, rekomendujemy wykorzystanie:

  • Komputera z minimum dwurdzeniowym procesorem (zalecany czterordzeniowy), 4 GB RAM i ekranem 1024 x 768 px.
  • Kamerki, mikrofonu i głośników lub zestawu słuchawkowego.
  • Systemu operacyjnego: Windows 10+, aktualna dystrybucja Linux.
  • Przeglądarki: Najnowsze wersje Chrome, Firefox lub Edge (Chromium).
  • Internetu: Stabilne łącze min. 2 Mb/s.

Te parametry zagwarantują płynne połączenie i minimalizują ryzyko zakłóceń.

Skontaktuj się z nami

Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej, skontaktuj się z nami za pomocą maila info.wideorozmowa@mf.gov.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!