Podczas rezerwacji wideorozmowy potrzebne Ci będą następujące dane:
- imię,
- nazwisko,
- PESEL lub NIP,
- adres e-mail,
- numer telefonu kontaktowego.
Rezerwacja terminu wideorozmowy dotyczy jednej osoby i jednej sprawy.
Jeśli potrzebujesz załatwić więcej niż jedną sprawę, umów osobną wideorozmowę.
Jak umówić się na wideorozmowę
- Kliknij w przycisk Umów wideorozmowę.
- Wybierz sprawę, którą chcesz załatwić.
- Wybierz datę i godzinę wideorozmowy.
- Podaj swoje dane:
- imię i nazwisko,
- PESEL lub NIP,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- Kliknij Umów wizytę.
Gotowe, masz umówioną wideorozmowę z pracownikiem KAS i tłumaczem polskiego języka migowego.
Potwierdzenie wraz z linkiem do spotkania oraz numerem wideorozmowy dostaniesz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Dodatkowo, potwierdzenie z numerem wideorozmowy otrzymasz również SMS-em na podany przez Ciebie numer telefonu.
Dodatkowe informacje
Aby zapewnić wysoką jakość połączenia i wyeliminować ryzyko zakłóceń obrazu, rekomendujemy wykorzystanie:
- Komputera z minimum dwurdzeniowym procesorem (zalecany czterordzeniowy), 4 GB RAM i ekranem 1024 x 768 px.
- Kamerki, mikrofonu i głośników lub zestawu słuchawkowego.
- Systemu operacyjnego: Windows 10+, aktualna dystrybucja Linux.
- Przeglądarki: Najnowsze wersje Chrome, Firefox lub Edge (Chromium).
- Internetu: Stabilne łącze min. 2 Mb/s.
Te parametry zagwarantują płynne połączenie i minimalizują ryzyko zakłóceń.
Skontaktuj się z nami
Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej, skontaktuj się z nami za pomocą maila info.wideorozmowa@mf.gov.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!