Telefon do konsultanta Krajowej Administracji Skarbowej


Masz pytanie? Chcesz dowiedzieć się więcej z zakresu przepisów podatkowych lub celnych?

22.08.2024

22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)

801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)

+48 22 330 03 30 (z zagranicy)

 

Twój klucz do rozwiania wątpliwości podatkowych

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak szybko i sprawnie uzyskać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania związane z przepisami prawa podatkowego i celnego? Nasz telefon do konsultanta to Twoja bezpośrednia linia do wiedzy i wsparcia.

Nasi konsultanci prowadzą rozmowę w języku polskim. Użytkownik, rozpoczynając połączenie, wyraża zgodę na jej rejestrację.

Konsultanci na infolinii Krajowej Administracji Skarbowej udzielają informacji w godzinach pracy określonych w systemie zapowiedzi głosowej.

Poznaj nasz system zapowiedzi głosowej

Witamy na infolinii Krajowej Administracji Skarbowej. Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

Dla zapewnienia jednolitej informacji podatkowej i celnej rozmowy są nagrywane. Aby zapoznać się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, wybierz 9.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, rozłącz się i skorzystaj z e-urzędu skarbowego na stronie podatki.gov.pl

Jeżeli chcesz połączyć się z infolinią:

  • Podatkowo - celną – wybierz 1

    Po wybraniu numeru „1” wirtualna asystentka zapyta cię o sprawę, w jakiej dzwonisz i temat rozmowy. Jeżeli wirtualna asystentka nie zrozumie twoich słów, to poprosi cię o wybranie cyfry przyporządkowanej zagadnieniu.

    Jeżeli twoje pytanie dotyczy:

  • przepisów podatkowych – wybierz 1:
    • Podatek od towarów i usług, identyfikacja podatkowa – wybierz 1
    • Podatek dochodowy od osób fizycznych – wybierz 2
    • Podatek dochodowy od osób prawnych – wybierz 3
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych, spadków i darowizn – wybierz 4 
    • Jednolity Plik Kontrolny (JPK)– wybierz 5
    • Powrót do wcześniejszego menu – wybierz 9

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00.

  • przepisów celnych – wybierz 2:
    • Przepisy celne i brexit – wybierz 1
    • Podatek akcyzowy - wybierz 2
    • Gry hazardowe – wybierz 3
    • Intrastat – wybierz 4
    • Powrót do wcześniejszego menu – wybierz 0

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

  • portalu podatkowego, e-deklaracji – wybierz 3:
    • Procedury związane z Portalem Podatkowym, elektronicznym wypełnianiem zeznań i deklaracji oraz Centralnym Rejestrem Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR), Rejestrami Działalności na Rzecz Spółek lub Trastów oraz Działalności w zakresie walut wirtualnych (EDWM) – wybierz 1
    • Pomoc techniczna dla Portalu Podatkowego, systemu e-deklaracje oraz usługi Twój e-PIT (EDWT) – wybierz 2
    • Powrót do wcześniejszego menu – wybierz 0

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

  • potwierdzania numerów VAT kontrahentów – wybierz 4

Informujemy, że wnioski o weryfikację numerów VAT kontrahentów z Unii Europejskiej można również składać pocztą elektroniczną na adres numery.vat@mf.gov.pl podając NIP i dane polskiego podatnika, numer VAT i dane kontrahenta z UE oraz datę weryfikacji.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Uprzejmie informujemy, że odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania można znaleźć na stronie www.podatki.gov.pl

 

  • Usług on line (usług elektronicznych) – wybierz 2
    Jeżeli Twoja sprawa dotyczy zakresu:

    •  e- deklaracji, Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych – wybierz 1 
    • usługi Twój e-PIT – wybierz 2
    • Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) – wybierz 3

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00.

  • Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo - Celnychwybierz 3

Witamy w pomocy systemu informacyjnego skarbowo-celnego platformy usług elektronicznych skarbowo-celnych.

Jeżeli zgłoszenie dotyczy:

    • Strefy Klienta KAS, czyli: zakładania, usuwania konta lub zmiany danych na koncie PUESC, Rejestracji osób, firm oraz ich powiązań na platformie PUESC, Elektronicznego podpisywania dokumentów, Korzystania z PUESC poprzez mój pulpit, moje dokumenty wybierz: 1 (informacje udzielane są 24h)
    • Deklaracji podatkowych, w tym deklaracji akcyzowej od samochodu i uzyskania potwierdzenia zapłaty - wybierz: 2 (wsparcie dla tej usługi świadczymy wyłącznie w dni robocze od godziny 8:00 do godziny 16:00)
    • Przewozu towarów objętych monitorowaniem w systemie SENT w tym kodów transakcyjnych do potwierdzania odbioru paliwa opałowego - wybierz: 3 (informacje udzielane są 24h)
    • Zgłoszeń celnych przywozowych i deklaracji wysyłanych do systemu AIS IMPORT - wybierz 4 (informacje udzielane są 24h)
    • Zgłoszeń celnych wywozowych wysyłanych do systemu AES w tym dokumentów T2L - wybierz 5 (informacje udzielane są 24h)
    • Statystyki UE czyli zgłoszeń INTRASTAT – wybierz 6 (wsparcie dla tej usługi świadczymy wyłącznie w dni robocze od godziny 8:00 do godziny 16:00)
    • Zgłoszeń celnych tranzytowych wysyłanych do systemu NCTS2 - wybierz: 7 (informacje udzielane są 24h)
    • Przemieszczania wyrobów akcyzowych w systemie EMCS PL2 - wybierz 8 (informacje udzielane są 24h)

Kluczowych Podmiotów – wybierz 4

Otrzymasz odpowiedź na podany adres e-mail

Uzyskaj informacje podczas rozmowy na czacie

Dowiesz się kto jest Administratorem danych osobowych w telefonicznym kanale komunikacji