Dyskusja nad kluczowymi zagadnieniami dotyczącymi cen transferowych w ramach FCT służy przede wszystkim wypracowywaniu rozwiązań w zakresie cen transferowych, które będą uwzględniać uzasadniony interes finansów publicznych i uczestników rynku, jak również praktykę gospodarczą.
Jak wziąć udział w XX Forum Cen Transferowych?
Posiedzenie odbędzie się 13 grudnia 2024 r. w formule hybrydowej.
Spotkanie ma charakter otwarty - każdy zainteresowany może wziąć w nim udział, przy czym w przypadku udziału w formie stacjonarnej, z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc - zadecyduje kolejność zgłoszeń z uwzględnieniem możliwie najszerszej reprezentacji środowisk zainteresowanych tematyką cen transferowych.
Zgłoszenie udziału prosimy przesłać:
- w formule stacjonarnej - do 25 listopada 2024 r. włącznie;
- w formule online - do 10 grudnia 2024 r. włącznie.
W przypadku potwierdzenia uczestnictwa w formie stacjonarnej zostaną Państwo powiadomieni poprzez mail. W przypadku wyboru udziału w formie online lub wyczerpania liczby miejsc w formie stacjonarnej otrzymają Państwo link do transmisji online posiedzenia Forum (link zostanie rozesłany w terminie do 12 grudnia 2024 r.).
Forma online zostanie zapewniona za pomocą aplikacji MS Teams.
Prosimy o zgłoszenie udziału w terminach powyżej podanych, zależnie od preferowanej formy uczestnictwa, poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się pod następującym linkiem:
Formularz zgłoszeniowy XX Forum Cen Transferowych
Szczegóły dotyczące agendy XX Forum Cen Transferowych będą podane wkrótce.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail: forum.tp@mf.gov.pl.
Jak być na bieżąco z działalnością Forum?
W zakładce Ceny transferowe na stronie podatki.gov.pl można zapoznać się z dokładnym opisem działalności Forum. Publikowane są tam także ogłoszenia i informacje bieżące o działalności Forum oraz główne dokumenty Forum.