Wysyłanie JPK VAT
Czy obcokrajowiec, wysyłając JPK za polski podmiot, zagranicznym podpisem kwalifikowanym powinien mieć złożone UPL-1?
opublikowano: 21.12.2018
Jaki jest czas oczekiwania na wygenerowanie UPO?
opublikowano: 21.12.2018
Wysłałem plik JPK_VAT i chciałbym sprawdzić UPO – gdzie mogę to zrobić?
opublikowano: 21.12.2018
Podatnik (rolnik) dokonuje zakupów towarów i usług każdego miesiąca natomiast sprzedaż nie występuje w każdym miesiącu (np. dopiero po zbiorach)...
opublikowano: 21.12.2018
Co oznacza komunikat „300" zwracany podczas wyszukiwania statusu dokumentu?
opublikowano: 21.12.2018
Jakie są konsekwencje dla podatnika otrzymania komunikatu o stwierdzeniu niezgodności w JPK_VAT?
opublikowano: 21.12.2018
Czy jest możliwe odzyskiwanie loginu i hasła do konta w aplikacji Klient JPK 2.0?
opublikowano: 21.12.2018
W jaki sposób należy przygotować plik JPK_VAT(3) w formacie csv, w przypadku kiedy nie ma zakupów, a występuje jedynie sprzedaż?
opublikowano: 21.12.2018
Czy po 31 grudnia 2018 roku nadal będę mógł przesyłać JPK_VAT danymi autoryzującymi?
opublikowano: 21.12.2018
Jak powinna być zbudowana prawidłowa nazwa pliku przetwarzanego w aplikacji Klient JPK 2.0?
opublikowano: 21.12.2018
W jaki sposób w aplikacji Klient JPK 2.0 można sprawdzić numer referencyjny dokumentu?
opublikowano: 21.12.2018