Głos podatnika - szczegóły zgłoszenia
Głos podatnika
0

0

0

Czat z konsultantem - sugestia

Kategoria: Inne
Numer zgłoszenia: Głos_podatnika_Inne_117088
Data zgłoszenia: 28.01.2025
Status pomysłu: Wyjaśnione
Fajny ten Wasz czat z konsultantem, bardzo szybko uzyskałem konkretną pomoc. Mam jednak dwie sugestie do samej usługi. 1) Kiedy chciałem skorzystać wczoraj po 16.00 z usługi mogłem kliknąć w ikonkę, byłem zapytany o rodzaj sprawy, przeszedłem kilka pytań po czym dostałem odpowiedź "zapraszamy od 8 do 16". Poczułem się trochę głupio - jeśli czat nieczynny po co zadajecie mi te pytania ? Myślę że poza godzinami pracy czat powinien od razu odpowiedzieć żeby skorzystać w innych godzinach. 2) Czekając na konsultanta nie mogłem zacząć pisać pytania - myslę, że zaoszczędziłoby czas i mój i konsultanta żebym czekając na połączenie już mógł zacząć pisać pytanie.
Dziękujemy za przesłane uwagi i podzielenie się swoimi spostrzeżeniami. Cieszymy się, że czat Kaspro okazał się pomocny. Chcielibyśmy również wyjaśnić kilka kwestii dotyczących działania naszego czatu.
Nasz czatbot jest dostępny przez całą dobę, umożliwiając uzyskanie odpowiedzi o każdej porze. Jeżeli jednak dana sprawa wymaga połączenia z konsultantem – są oni dostępni do godziny 16:00. Zależy nam, aby w pierwszej kolejności rozmowę prowadził czatbot, dlatego informacja o dostępności konsultantów pojawia się w momencie, gdy użytkownik szczegółowo określi temat rozmowy. W przypadku obszarów, gdzie czatbot nie jest dostępny i konieczne jest bezpośrednie połączenie z konsultantem, informacja o jego dostępności po godzinie 16:00 jest przekazywana od razu.
Zależy nam, aby rozmowa z konsultantem przebiegała w czasie rzeczywistym. Dzięki temu zapewniamy płynną i efektywną komunikację, unikając sytuacji, w której konsultant po dołączeniu do czatu musi na wstępie zapoznać się z długą wiadomością przed rozpoczęciem rozmowy, wydłużając tym samym czas odpowiedzi. Z tego samego powodu wprowadziliśmy również ograniczenie dotyczące wklejania treści.
Zapewniamy, że każda opinia naszych klientów jest dla nas bardzo cenna. Wszystkie sugestie są przez nas dokładnie analizowane, a te, które są zasadne i możliwe do wdrożenia, sukcesywnie wprowadzamy w życie.