Głos podatnika - szczegóły zgłoszenia
Głos podatnika
3

2

1

Dostępności serwisu PUESC 2

Kategoria: Cło
Numer zgłoszenia: Głos_podatnika_Cło_115196
Data zgłoszenia: 09.07.2021
Status pomysłu: Wyjaśnione
Dostępności serwisu PUESC jest na bardzo niskim poziomie. PUESC 2 nowy serwis główna strona zawiera aż 16 błędów które powodują dla osób z niesprawnościami wykluczenie. Gorąca prośba o dostosowania nowych serwisów zgodnie z ustawą.
Dziękujemy za Państwa głos w sprawie dostępności serwisu Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC). Zapewniamy, że wszystkie przekazywane przez użytkowników uwagi i propozycje są wnikliwie analizowane przez zespół do spraw dostępności cyfrowej, a następnie wdrażane, jeśli mogą przyczynić się do poprawy efektywności i satysfakcji klientów Krajowej Administracji Skarbowej.
Należy zaznaczyć, że modernizacja PUESC jeszcze się nie zakończyła, planowany termin to 31 grudnia 2021 roku. Aktualnie prowadzone są audyty dostępności cyfrowej i użyteczności UX. Informacja o aktualnym stanie dostępności cyfrowej serwisu PUESC znajduje się na PUESC w zakładce „Deklaracja dostępności”.
Zachęcamy Państwa do przekazywania sugestii oraz pomysłów dotyczących usprawnienia interakcji naszego serwisu z jego użytkownikami pocztą elektroniczną na adres: redakcja.puesc@mf.gov.pl.