Głos podatnika - szczegóły zgłoszenia
Głos podatnika
9

8

1

Twój E-pit - informacja o braku wpłaty podatku wprowadza w błąd

Kategoria: Uslugi_elektroniczne
Numer zgłoszenia: Głos_podatnika_Uslugi_elektroniczne_114505
Data zgłoszenia: 09.04.2020
Status pomysłu: Zrealizowane
Po wejściu w złożony w lutym pit-28 widać informację o braku wpłaty należnego podatku, pomimo dokonania zapłaty w terminie. Na infolinii podatkowej zostałem poinformowany, że system nie uwzględnia wpłat dokonanych inaczej niż przez płatność online i w przypadku, gdy zapłacono przelewem ze swojego banku, będzie widniała kwota do zapłacenia, mimo, że faktycznie wpłata dotarła.

Sugeruję umieszczenie informacji, że jeśli dokonano wpłaty inaczej niż przez przycisk zapłaty online, informacja o braku wpłaty jest nieaktualna i można ją zignorować.
Odpowiedź MF:
W pełni podzielamy Pana pogląd. W przyszłości zadbamy o dokładniejszą informację w tym zakresie.
Komentarze:
  • 11.03.2021

    Nadal nie poprawione

    Ministerstwo Finansów:
    Zadanie integracji usługi TeP z systemem Poltax2B Plus zostanie zweryfikowane przez ekspertów biznesowych, tak żeby do czasu rozwiązania tego zagadnienia przekazywać Klientowi odpowiedni komunikat. Jednocześnie w ramach projektu e-Urząd Skarbowy planowane jest wdrożenie usługi umożliwiającej podgląd stanu rozliczeń na koncie rozrachunkowym podatnika.

>
1 - 1 z 1
>