Data publikacji: 16.06.2026
Data aktualizacji: 16.06.2026
Якщо ви відповідаєте певним умовам, ви маєте право на відшкодування акцизного збору у разі продажу в ЄС або експорту підакцизних товарів.
Ви можете отримати це відшкодування акцизного збору, якщо ви є:
Ви отримаєте відшкодування податку за письмовою заявою. Ви подаєте її керівнику податкової служби, уповноваженої з питань відшкодування акцизного збору. Ви додаєте до заяви документи, що підтверджують сплату акцизного збору на території країни. Перелік податкових органів, уповноважених у сфері акцизного збору, та територіальні рамки їх діяльності визначені розпорядженням Міністра розвитку та фінансів про компетенцію податкових органів у сфері акцизного збору.
Важливо: у вас є рік з дати експорту, щоб подати заяву на повернення експортного акцизу.
До заяви на відшкодування акцизного збору після продажу в ЄС треба додати:
До заяви на відшкодування акцизного збору після експорту треба додати:
Розмір відшкодування акцизного збору визначає керівник податкової інспекції, а його виплата здійснюється протягом 30 днів з дня подання заяви з усіма потрібними документами. Якщо відшкодування акцизного збору потребує додаткової перевірки, то повернення здійснюється протягом 90 днів з дня подання заяви.
Важливо: акцизний збір не повертається у разі продажу в ЄС чи експорту підакцизних товарів, позначених акцизними марками. Ви отримаєте відшкодування акцизного збору на акцизні товари в польських злотих на банківський рахунок, зазначений у заяві на відшкодування акцизного збору. Сума відшкодування не може бути нижчою за 100 євро в еквіваленті злотих відповідно до середнього курсу євро, оголошеного Національним банком Польщі в день подання заяви на відшкодування акцизного збору.