Data publikacji: 16.06.2026
Data aktualizacji: 16.06.2026
Заява про реєстрацію до Центрального реєстру платників акцизного податку (CRPA).
Фізичні особи, які не провадять підприємницьку діяльність, не підлягають обов’язковій реєстрації в CRPA, але вони можуть подати таку декларацію, якщо вони використовують зріджений газ, звільнений від акцизного збору з огляду на його призначення.
Податковим органом, відповідальним за Центральний реєстр платників акцизного податку, є директор Палати податкової адміністрації в Познані. Реєстраційна декларація подається до цього органу через Платформу електронних податкових і митних послуг (PUESC).
Реєстраційна декларація має бути підписана кваліфікованим електронним підписом, довіреним підписом, особистим підписом або розширеним електронним підписом, перевіреним за допомогою митного сертифікату. У разі відсутності електронного підпису підтвердження персональних даних можна здійснити в організаційних підрозділах митно-податкової служби.
У разі зміни даних, що містяться в заяві на реєстрацію, необхідно повідомити про цю зміну директора Палати податкової адміністрації в Познані протягом 7 днів з дати, коли зміни відбулися. Якщо суб’єкт, зареєстрований у CRPA, припинив діяльність, зазначену в Законі, він зобов’язаний протягом 7 днів подати повідомлення директору Палати податкової адміністрації в Познані про припинення діяльності.
У разі передачі прав і обов’язків суб’єкта, зареєстрованого в CRPA, та припинення підприємницької діяльності, повідомлення про припинення підприємницької діяльності подається правонаступником зареєстрованої особи протягом 7 днів до директора Палати податкової адміністрації у Познані.
Якщо ви маєте намір діяти у сфері тютюнової сировини як посередник, ви повинні бути внесені до реєстру в якості тютюнового посередника.
Рішення про внесення запису до реєстру тютюнових посередників видається за заявою, поданою за встановленим зразком.
Внесення, зміна та виключення посередника з реєстру здійснюється на підставі рішення відповідного керівника податкової служби.
Якщо ви маєте намір використовувати підакцизні товари для опалення як їх споживач, або ведете бізнес як їх посередник зі зниженою ставкою акцизного збору на опалювальне пальне, ви зобов’язані подати до відповідного керівника податкової служби до дати здійснення першої дії з підакцизними товарами, на які не поширюється звільнення від акцизного збору, спрощену реєстраційну декларацію AKC-RU.