Data publikacji: 16.06.2026
Data aktualizacji: 16.06.2026
Підакцизні товари включають енергетичні вироби, електричну енергію, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюнову сировину, рідину для електронних сигарет та інноваційну продукцію, зазначену в додатку 1 до Закону про акциз (далі – «Закон»).
Що оподатковується акцизним збором
Акцизним збором оподатковуються такі дії:
Кінцевим споживачем є суб'єкт, який закуповує електроенергію і не має ліцензії на виробництво, передачу, розподіл або торгівлю електричною енергією у розумінні положень Закону від 10 квітня 1997 року – Закон про енергетику – з деякими включеннями, зазначеними в Законі.
Кінцевий споживач вугільної продукції – це суб'єкт, який не є вугільним посередником, який:
Вугільний посередник – це господарчий суб'єкт, який зареєструвався в Центральному реєстрі платників акцизу, має головний офіс або місце проживання на території країни та:
Тютюновий посередник – це господарчий суб'єкт з місцем проживання або головним офісом на території країни, іноземний підприємець з філією, зареєстрованою на території країни, створенлю на умовах, визначених Законом від 6 березня, 2018 про засади участі іноземних підприємців та інших іноземних осіб у господарській діяльності на території Республіки Польща, або іноземний підприємець, який призначив представника на території країни, що провадить господарську діяльність у сфері тютюнової сировини, внесений до реєстру тютюнових посередників.
Кінцевий споживач газу – це суб'єкт, який не є газовим посередником, який:
Газовий посередник – це господарчий суб'єкт, зареєстрований в Центральному реєстрі платників акцизу та має головний офіс або місце проживання на території країни, або має ліцензію на торгівлю газом на території країни. Наприклад:
ВАЖЛИВО! Акцизний податок у Польщі є одноразовим податком, що означає, що для кожного підакцизного продукту або легкового автомобіля акцизний збір стягується лише один раз.