Data publikacji: 16.06.2026
Data aktualizacji: 16.06.2026
Важливо! Енергоємна установка може користатися звільненням від акцизу на електроенергію, якщо ця енергія не звільняється від акцизного збору за використання для хімічного відновлення, в електролітичних процесах, в металургійних процесах, в мінералогічних процесах.
Звільняються від акцизу втрати підакцизних товарів, які:
Важливо! У разі перевищення нормативів допустимих втрат підакцизних товарів звільнення від сплати акцизного збору поширюється на суму, що дорівнює фактичним втратам, якщо суб’єктом господарювання доведено їх природний характер, що випливає з властивостей цих товарів.
Звільнення поширюється на підакцизні товари, охоплені процедурою призупинення сплати акцизу, які стали непридатними для використання, подальшої переробки або споживання та після переміщення з податкового складу до місця знищення, що відповідає умовам знищення товарів, були там знищені відповідним чином.
Від оподаткування акцизом звільняється наступний етиловий спирт:
Важливо! Для застосування цих звільнень необхідно, щоб етиловий спирт, що міститься в продуктах, не призначених для споживання людиною, придбаних в країні ЄС, був денатурований засобом денатурації, дозволеним у державі походження виробу, наскільки ці продукти були предметом законного обороту в одній із держав-членів ЄС перед ввезенням до Польщі.
Важливо! У разі перевищення зазначених норм етиловий спирт також може бути звільнено від оподаткування акцизом за відповідним рішенням, ухваленим за ініціативою суб’єкта або адміністрації. Однак має бути доведено споживання цього етилового спирту за призначенням.
Від оподаткування акцизом також звільняються алкогольні напої, що використовуються:
Звільнення від сплати акцизного збору на етиловий спирт та алкогольні напої застосовується після виконання умов, установлених законом.
Звільненню підлягає:
Звільняються: тютюнові вироби, рідина для електронних сигарет, інноваційна продукція та алкогольні напої у розмірах, визначених Законом про акцизний збір.
Звільняються тютюнові вироби, рідина для електронних сигарет, інноваційна продукція та алкогольні напої, які висилаються з третьої країни фізичною особою та призначені для фізичної особи в Польщі.
Важливо! Ви можете скористатися звільненням, якщо відправлення:
Звільняється вугільна продукція, призначена для спалення:
Звільнення може бути використане після документального підтвердження продажу:
У разі реалізації вугільної продукції на території країни вугільним посередником, який в попередньому календарному році реалізував понад 30 млн. кг вугільної продукції, умовою звільнення є:
Звільняється газова продукція, призначена для спалення:
Звільняється також газова продукція, призначена для:
Обсяг, умови та порядок застосування звільнень визначаються розпорядженням Міністра фінансів.
Легкові автомобілі звільняються від акцизного збору:
Звільнення можуть бути використані після виконання встановлених законом умов для відповідних звільнень.
Важливо! Щоб скористатися більшістю з перерахованих вище звільнень, ви повинні відповідати встановленим законом умовам, які з 1 січня 2019 року включають, серед іншого: