Aplikacja e-Paragony
Twoje wydatki i paragony w jednym miejscu!
O aplikacji
Bezpłatna aplikacja, dzięki której możesz zarządzać wydatkami, zgłaszać nieprawidłowości i sprawdzać paragony z kodem QR.
Aplikacja jest w pełni bezpieczna i całkowicie anonimowa. Nie gromadzimy żadnych danych o twojej aktywności. Wszystkie informacje są zapisywane tylko w twoim urządzeniu z możliwością utrzymywania ich w chmurze.
Aplikacja e-Paragony umożliwia:
Zgłaszanie nieprawidłowości
Dotyczy wydatków lub paragonów. Skorzystaj z jednego z 7 rodzajów zgłoszenia, np. że sprzedawca nie wydał ci paragonu, na paragonie są nieprawidłowe pozycje lub podejrzewasz, że paragon jest fałszywy
Zarządzanie wydatkami
Zarządzaj wydatkami i przypisuj do nich paragony (możesz dodawać papierowe paragony do aplikacji). Dokumentuj swoje wydatki, przeglądaj statystyki, uzupełniaj informację o gwarancjach i wiele innych
Sprawdzanie paragonów z kodem QR
Sprawdzaj paragony z kodem QR, wystawione przez kasy wirtualne. Szybko sprawdzisz, czy paragon jest wystawiony przez zarejestrowaną kasę
Pytania i odpowiedzi
Aplikacja e-Paragony pozwala na zapisywanie szczegółów realizowanych wydatków: data, kwota lub kategoria itp. Kluczowym elementem każdego wydatku jest paragon, który pozwala na określenie nazwy i danych sprzedawcy oraz dodanie zdjęcia. Jeśli chcesz sprawdzić paragon, wybierz w głównym oknie aplikacji menu „Moje wydatki”, a następnie kliknij w wybraną pozycję z listy, aby przejść do szczegółów paragonu.
Możliwe jest także pogrupowanie wydatków wg paragonów, do których zostały przypisane. Dzięki temu można wyświetlić zestawienie wszystkich paragonów i wydatków z nimi związanych. Do takiego sposobu prezentacji służy funkcja sortowania, dostępna w menu „Moje wydatki”, gdzie należy zaznaczyć opcję „Grupuj jako paragony” i z wyświetlonej listy wybrać interesujący cię paragon. Jeżeli do wybranego paragonu przypisanych jest kilka wydatków, aplikacja wyświetli je pod kwotą paragonu.
Wersja aplikacji dostępna w systemie iOS pozwala na przechowywanie danych w chmurze i ich synchronizację. Dzięki temu nawet po wymianie urządzenia i ponownej instalacji aplikacji wszystkie dane mogą być pobrane przez użytkownika. Funkcja kopii zapasowej danych dostępna jest po wybraniu z ekranu głównego ikony Ustawień i zaznaczeniu opcji „Przechowuj dane w chmurze”. W przypadku ponownej instalacji na urządzeniu, aplikacja zapyta cię, czy chcesz przywrócić dane z chmury, czy też korzystać dalej z danych lokalnych.
Wersja aplikacji dostępna w systemie Android - pracujemy nad udostepnieniem funkcjonalności utrzymywania danych w indywidualnej chmurze. Zapraszamy wkrótce.
Aplikacja może być zabezpieczona za pomocą kodu PIN lub biometrii, jeżeli posiadane urządzenie wspiera taką funkcjonalność i została ona wcześniej skonfigurowana.
Zabezpieczenia można włączyć i skonfigurować przy pierwszym uruchomieniu aplikacji, a także później, po wybraniu z ekranu głównego ikony Ustawień, gdzie dostępne są opcje kodu PIN oraz logowania opartego na biometrii (odcisku palca lub skanu twarzy).
Kod PIN służy do odblokowania aplikacji przy uruchomieniu. W przypadku jego utraty, kliknij z ekranu głównego aplikacji w ikonę Ustawień, a następnie wybierz opcję „Zmień PIN”. Aplikacja poprosi o podanie hasła zabezpieczającego, a w kolejnym kroku pozwoli na wprowadzenie nowego kodu PIN.
W aplikacji mobilnej e-Paragony hasło służy wyłącznie do zmiany kodu PIN. Ze względów bezpieczeństwa nie można odzyskać hasła w przypadku jego utraty. W takiej sytuacji zainstaluj ponownie aplikację i ustaw nowe hasło.
Wszystkie informacje są zapisywane tylko w twoim urządzeniu, nie gromadzimy ich nigdzie indziej.
Wersja aplikacji dostępna w systemie iOS umożliwia dodatkowo utrzymywanie danych w indywidualnej chmurze, dzięki czemu możliwa jest synchronizacja danych w przypadku zmiany urządzenia lub ponownej instalacji aplikacji.
Wersja aplikacji dostępna w systemie Android - pracujemy nad udostępnieniem funkcjonalności utrzymywania danych w indywidualnej chmurze. Zapraszamy wkrótce.
Z ekranu głównego aplikacji wybierz opcję „Zgłoś nieprawidłowość”, a następnie wskaż rodzaj zgłoszenia z dostępnej listy i uzupełnij wymagane dane w kolejnych krokach.
Nie, nie zbieramy twoich danych osobowych. Dane dotyczące nieprawidłowości związanych z wydatkiem lub paragonem są w pełni anonimowe i przekazywane bez możliwości identyfikacji zgłaszającego.