Serwis o podatkach - СЕРВІС «ТВІЙ e-PIТ» - РОЗРАХУНОК ПЕНСІОНЕРІВ

Питання та відповіді 2025

СЕРВІС «ТВІЙ e-PIТ» - РОЗРАХУНОК ПЕНСІОНЕРІВ

Кількість результатів : 10

Так, підготовлена декларація включає номер KRS громадської організації, вказаний Вами в PIT-OP. Умовою, звичайно, є те, що обраний громадська організація відповідає умовам отримання 1,5% в даному році.

Якщо Ви отримали PIT-40A і:

  • не отримували інших доходів, які оподатковуються відповідно до податкової шкали, або
  • не бажаєте скористатися податковими пільгами або
  • не бажаєте розраховувати в пільговому режимі спільно з чоловіком/дружиною або як самотня особа, що виховує дитину,

Ви не зобов'язані самостійно подавати декларацію.

Ні, Ви не зобов'язані розраховувати її самі. У сервісі «Твій e-PIT» для Вас буде підготовлена декларація PIT-37. Якщо Ви нічого не зробите, декларація буде автоматично схвалена до кінцевого терміну подачі декларації (30 квітня).

Однак, при бажанні, ви можете заповнити її самостійно. Для цього увійдіть до сервісу «Твій e-PIT» і, наприклад, доповніть декларацію пільгами і відрахуваннями, на які Ви маєте право, і схваліть її до 30 квітня.

Якщо Ви отримували дохід тільки з пенсії і пенсійний орган:

  • розрахував Вам PIT-40A, то 1,5% податку піде на громадську організацію, вказану в минулому році, за умови, що ця організація все ще міститься у Переліку громадських організацій і податок, що підлягає сплаті, дозволяє перерахувати 1,5% податку;
  • якщо ви не подали річну податкову декларацію і надали до податкової служби інформацію PIT-11A, то сервіс «Твій e-PIT» згенерує для Вас декларацію PIT-37 із вказаною організацією, за умови, що ця організація все ще міститься у Переліку громадських організацій.

Якщо ви не відхилите підготовлену для Вас декларацію і сума податку до сплати дозволяє перерахувати 1,5%, то після автоматичного прийняття декларації кошти будуть перераховані на вказану Вами громадську організацію.

Ні. Пенсійний орган не може включити цю інформацію в декларацію, яку він видає.

Ви можете самостійно вказати організацію, якій хочете пожертвувати 1,5% податку, у своїй податковій декларації або у заяві PIT-OP.

liczba wyników na stronie
Ustawienia prywatności