Serwis o podatkach - ПІЛЬГИ ТА ВІДРАХУВАННЯ

Питання та відповіді 2025

ПІЛЬГИ ТА ВІДРАХУВАННЯ

Кількість результатів : 47

У сервісі  «Твій e-PIT» «Пільга для молоді» буде автоматично врахована на підставі інформації від податкового агента (наприклад, PIT-11), але в залежності від конкретного випадку:

  • якщо протягом року Ви подали роботодавцю декларацію про те, що не застосовуєте пільгу для молоді, а роботодавець стягнув з вас авансові платежі на податок, то в сервісі «Твій e-PIT» Ви отримаєте повернення з сумою переплаченого авансового платежу на податок;
  • якщо Ваш дохід повністю покривається пільгою для молоді, то після входу в сервіс Ви отримаєте таку інформацію і не зобов'язані подавати декларацію. Ваша декларація також не буде схвалена автоматично. Однак, якщо Ви бажаєте подати декларацію за допомогою сервісу «Твій e-PIT», Ви повинні схвалити та надіслати її самостійно.
  • якщо протягом року Ви отримали без посередництва податкового агента додаткові неоподатковувані доходи (наприклад, з-за кордону), ви зобов'язані самостійно задекларувати їх у податковій декларації, а потім схвалити і надіслати свій е-PIT.
  • якщо, окрім доходу, на який поширюється пільга для молоді, Ви отримали інші оподатковувані доходи (наприклад, перевищили поріг звільнення, тобто суму 85 528 злотих, або отримали дохід за договором підряду) - тоді в сервісі «Твій e-PIT» буде доступна декларація, що містить оподатковуваний дохід. Якщо ви не подаєте декларацію самостійно і ваш дохід підлягає розрахунку за формою PIT-37, вона підлягає автоматичному схваленню.

Ні. При розрахунку доходу особи з інвалідністю - з метою визначення перебування на утриманні іншого близького родича - не враховується ні 13-та, ні 14-та пенсія. Розраховуючи дохід, також не враховуються:

  • аліменти на дітей,
  • додаткова допомога,
  • допомога по догляду.

За 2024 рік дохід для встановлення утриманства становить 21.371,52 злотих (дванадцятикратний розмір соціальної пенсії у 2024 році, що становить 1 780,96 злотих).

У підготовлену декларацію PIT-38 буде включено тільки збиток за минулий рік. Однак, Ви можете самостійно зменшити дохід на суму збитку, отриманого в попередні роки (не більше, ніж за останні 5 років).

Ні. Ви зобов'язані додати дохід, отриманий донькою за кордоном, до доходу, отриманого в Польщі. Для того, щоб Ви могли скористатися пільгою на дітей, загальна сума доходів не повинна перевищувати 21 371,52 злотих.

Ні.  Ви включаєте неоподатковуваний дохід з так званої пільги для молоді до ліміту доходу дитини, який не може перевищувати 21 371,52 злотих.

liczba wyników na stronie
Ustawienia prywatności