Serwis o podatkach - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ТА ФОРМИ

Питання та відповіді 2025

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ТА ФОРМИ

Кількість результатів : 19

Ні. У такій ситуації декларація, надана в сервісі «Твій e-PIT», буде автоматично анульована, а в кабінеті буде видно тільки ту, яку Ви подали.

Податкові декларації, доступні через сервіс «Твій e-PIT», готуються на основі даних, зібраних податковою адміністрацією.

PIT-37

У PIT-37 ми представляємо:

  • дані, отримані на основі правильної інформації від роботодавців/податкових агентів, включаючи, серед іншого, інформацію про доходи, що не підлягають оподаткуванню, тобто: пільга для молоді, пільга на повернення, пільга для сімей 4+, пільга для працюючих пенсіонерів, або сума профспілкових внесків, стягнених податковим агентом;
  • номер банківського рахунку (тільки якщо в декларації вказано переплату),
  • інформацію про пільгу на дітей, відображену в декларації за попередній рік, за умови виконання умов для її отримання в декларації за звітний рік;
  • номер KRS громадської організації, вказаний у декларації за попередній рік (за умови, що в цьому році зазначена громадська організація все ще міститься у Переліку громадських організацій).

В сервісі «Твій e-PIT» Ви маєте право змінити або оновити свої дані.

Якщо Ви хочете скористатися іншими пільгами, наприклад, відрахуваннями за пожертви, реабілітацію, термомодернізацію, внесками до IKZE або відрахуваннями на житлові витрати - ви повинні заповнити цю інформацію самостійно.

PIT-38

У PIT-38 ми представляємо дані з правильної інформації PIT-8C, надісланої податковими агентами. Якщо Ви вказали податковий збиток у своїй декларації за попередній рік, ми також включимо його в підготовлену декларацію. Під час заповнення декларації в сервісі «Твій e-PIT» Ви також можете самостійно врахувати збитки минулих років.

Якщо в попередньому році Ви вказали номер KRS організації, яка має право на перерахування 1,5% Вашого податку, ми також вкажемо дані цієї організації в підготовленій декларації PIT-38 (за умови, що в цьому році зазначена організація все ще міститься у Переліку громадських організацій).

PIT-28

У PIT-28 ми подаємо інформацію про суму єдиного податку, сплаченого на банківський рахунок податкової служби та номер банківського рахунку (якщо в декларації вказана переплата).

Залежно від джерела, Ви повинні самостійно заповнити наступне:

  • дохід від господарської діяльності, внески на соціальне та медичне страхування та суму єдиного податку до сплати,
  • доходи від оренди, лізингу, суборенди або інших договорів аналогічного характеру або
  • доходи від реалізації переробленої продукції рослинництва і тваринництва.

Ви також можете заповнити: пільги та відрахування, на які ви маєте право, але які не виникають з інформації, що знаходиться у податковій адміністрації, наприклад, відрахування на пожертви, витрати на реабілітацію, термомодернізацію або платежі до IKZE, або відрахування на витрати на житло.

Якщо в попередньому році Ви вказали номер KRS організації, яка має право на перерахування 1,5% Вашого податку, ми також вкажемо дані цієї організації в підготовленій декларації PIT-28 (за умови, що в цьому році зазначена організація все ще міститься у Переліку громадських організацій).

PIT-36

У PIT-36 ми представляємо:

  • дані з правильної інформації, надісланої податковими агентами, включаючи, серед іншого, інформацію про доходи, що не підлягають оподаткуванню, тобто: пільга для молоді, пільга на повернення, пільга для сімей 4+, пільга для працюючих пенсіонерів, або сума профспілкових внесків, стягнених податковим агентом;
  • суми авансових платежів з податку на доходи, сплачених до податкової служби;
  • інформацію про пільгу на дітей, відображену в декларації за попередній рік, за умови виконання умов для її отримання в декларації за звітний рік;
  • номер KRS громадської організації, вказаний у декларації за попередній рік (за умови, що в цьому році зазначена громадська організація все ще міститься у Переліку громадських організацій).

У цій декларації Ви самостійно повинні заповнити наступне:

  • доходи, отримані без посередництва податкового агента,
  • доходи, витрати на отримання доходу і авансові платежі до сплати, а також авансові платежі до сплати та внески на соціальне страхування, сплачені Вами (не включені в інші декларації) від господарської діяльності та спеціальних підрозділів сільськогосподарського виробництва;
  • доходи від продажу переробленої продукції та доходи від незареєстрованої діяльності.

Ви також можете заповнити: пільги та відрахування, на які ви маєте право, наприклад, відрахування на пожертви, витрати на реабілітацію, термомодернізацію або платежі до IKZE, або відрахування на витрати на житло.

Починаючи з розрахунків за 2023 рік, у сервісі «Твій e-PIT» можна розраховувати доходи, що оподатковуються лінійним податком. доходи від господарської діяльності або від спеціальних підрозділів сільськогосподарського виробництва. 

PIT-36L

У PIT-36L ми представляємо:

  • суми авансових платежів з податку на доходи, сплачених до податкової служби;
  • номер KRS громадської організації, вказаний у декларації за попередній рік (за умови, що в цьому році зазначена громадська організація все ще відповідає умовам для отримання 1,5% податку).

У цій декларації Ви повинні самостійно заповнити наступне:

  • доходи від господарської діяльності або спеціальних підрозділів сільськогосподарського виробництва;
  • витрати на отримання цього доходу;
  • авансові платежі до сплати, а також:
  • внески на соціальне та медичне страхування, які Ви сплатили (не включені в інші декларації).

Ви також можете заповнити: пільги та відрахування, якими Ви можете скористатися, наприклад, відрахування витрат на реабілітацію, термомодернізацію або виплати на користь IKZE.

Так, але не до всіх. У сервісі «Твій e-PIT» Ви маєте доступ до декларацій, поданих за:

  • 2018 рік - PIT-37 i PIT-38 та PIT-OP (архівовані документи);
  • 2019 - 2021 роки - PIT-36 за умови, що на Вас не поширювався обов'язок врегулювання господарської діяльності та спеціальних підрозділів сільськогосподарського виробництва протягом цього періоду, PIT-28 за умови, що на вас не поширювався обов'язок врегулювання господарської діяльності шляхом сплати єдиного податку, PIT-37, PIT-38 та PIT-OP;
  • 2022 рік - PIT-36 за умови, що на Вас не поширювався обов'язок врегулювання господарської діяльності та спеціальних підрозділів сільськогосподарського виробництва протягом цього періоду, PIT-28 за умови, що на вас не поширювався обов'язок врегулювання господарської діяльності шляхом сплати єдиного податку, PIT-37, PIT-38, а також інформація PIT-DZ та довідка PIT-OP;
  • 2023 рік - PIT-36, PIT-36L, PIT-28, PIT-37, PIT-38, а також інформація PIT-DZ та довідка PIT-OP.

Якщо організація суспільного блага, якій ви пожертвували 1,5% свого податку минулого року, все ще міститься у Переліку громадських організацій, у Вашому сервісі «Твій e-PIT» автоматично буде вказано номер KRS цієї організації. Якщо в декларації за попередній рік Ви вказали конкретну мету, то в підготовленій декларації буде вказана та ж мета. Пам'ятайте, що ви завжди можете змінити номер KRS та цільове призначення громадської організації.

Декларація PIT-37 або PIT-38 з внесеними змінами не буде автоматично схвалена. Якщо Ви внесете зміни в декларацію, підготовлену в сервісі «Твій e-PIT», наприклад, зміните номер KRS громадської організації, банківський рахунок, адресу проживання або додасте інформацію про пільги, на які ви маєте право, але не приймете і не відправите змінену декларацію, то декларація з внесеними вами змінами не буде автоматично схвалена.

Після внесення змін Ви повинні схвалити їх і надіслати або подати декларацію в іншій формі до граничного терміну подання.

Якщо ви цього не зробите, декларація, підготовлена для вас податковою адміністрацією (тобто без внесених вами змін), буде автоматично схвалена, якщо вона не була відхилена в сервісі «Твій e-PIT» або не була подана самостійно в іншій формі, тобто в паперовому або електронному вигляді. Після автоматичного схвалення до закінчення строку давності Ви маєте право внести виправлення до поданої декларації.

liczba wyników na stronie
Ustawienia prywatności