Serwis o podatkach - ВХІД ТА НАДСИЛАННЯ

Питання та відповіді 2025

ВХІД ТА НАДСИЛАННЯ

Кількість результатів : 4

У сервіс «Твій e-PIT» можна увійти через вебсайт: https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/ .

Ви можете увійти наступним чином:

  • за допомогою Довіреного профілю (Profil Zaufany (PZ), застосунку mObywatel, e-Посвідчення особи або за допомогою електронного банкінгу,
  • податкових даних.

«Твій e-PIT» - це дуже простий і зручний спосіб подати податкову декларацію до податкової служби.

Щоб увійти за допомогою Довіреного профілю (Login.gov.pl)

  • натисніть кнопку «е-Податкова служба» і виберіть вікно «Login.gov.pl»
  • на вебсайті login.gov.pl виберіть вікно «Довірений профіль»
  • у вікні входу введіть правильно своє ім'я користувача або електронну пошту та пароль
  • введіть правильний код у вікні, яке з'явиться на екрані входу (код буде надіслано SMS-повідомленням на вказаний номер телефону)
  • натисніть кнопку «Підтвердити».

Більш детальну інформацію про Довірений профіль можна знайти на вебсайті www.gov.pl/web/gov/створити-довірений-профіль

 Для входу за допомогою застосунку mObywatel:

  • натисніть кнопку «е-Податкова служба» і виберіть вікно «Login.gov.pl»
  • на вебсайті login.gov.pl натисніть вікно «Застосунок mObywatel»
  • Увійдіть в застосунок mObywatel
  • виберіть mObywatel (mTożsamość (мІдентифікація)
  • дотримуйтесь інструкцій щодо сканування коду, який з'явиться на екрані
  • Відсканувати QR-код за допомогою застосунку mObywatel

Під час входу на смартфоні

  • на вебсайтіpl відкрийте меню
  • виберіть вхід до е-Податкова служба
  • натисніть «Login.gov.pl» - застосунок для входу
  • на вебсайті login.gov.pl натисніть вікно «Застосунок mObywatel»
  • скопіюйте QR-код
  • Увійдіть в застосунок mObywatel
  • виберіть mObywatel (mTożsamość (мІдентифікація)
  • у нижньому меню виберіть «Надіслати», а потім «Установа або компанія»
  • вставте скопійований код з буфера обміну, натисніть «Готово», потім «Підтвердити» та «ОК»
  • не закривайте застосунок mObywatel і поверніться до вікна з е-Податковою службою

Щоб увійти через додаток застосунок mObywatel, активуйте його за допомогою Довіреного профілю.

Щоб увійти через інтернет-банкінг

  • натисніть кнопку «е-Податкова служба» і виберіть вікно «Login.gov.pl»
  • на вебсайті login.gov.pl натисніть вікно «Електронний банкінг»
  • у вікні входу виберіть вікно з логотипом банку
  • у вікні входу на сайті банку введіть свій логін та пароль,
  • далі дотримуйтесь інструкцій, що відображаються на сайті банку, щоб увійти до e-Податкової служби.

Щоб увійти через e-Посвідчення особи

  • натисніть кнопку «е-Податкова служба» і виберіть вікно «Login.gov.pl»
  • на вебсайті login.gov.pl натисніть вікно «e-Посвідчення особи»
  • виберіть, за допомогою чого Ви хочете увійти в систему:
    • смартфону з модулем NFC та застосунком eDO App

або

  • комп'ютера з підключеним зчитувачем NFC.

Якщо Ви вибрали смартфон

  • відкрийте мобільний застосунок eDO App
  • відскануйте QR-код або перепишіть номер під кодом
  • натисніть «ПІДТВЕРДИТИ», якщо все правильно
  • введіть 6-значний номер CAN
  • прикладіть e-Посвідчення особи до телефону
  • введіть 4‑значний код PIN1.

Застосунок eDO також можна використовувати при вході в електронну послугу на телефоні.

При виборі комп'ютера з підключеним зчитувачем NFC:

  • спочатку перевірте, чи:
    • зчитувач NFC підключений до комп'ютера
    • встановлено програмне забезпечення e- Посвідчення особи
    • на зчитувачі наявний e- Посвідчення особи
    • номер CAN введено в програмне забезпечення e- Посвідчення особи
  • натисніть на кнопку «Увійти»
  • у вікні ідентифікаційного сертифіката натисніть на кнопку «ОК»
  • введіть 4‑значний код PIN 1 у зчитувач.

Щоб увійти з використанням податкових даних

  • натисніть кнопку «е-Податкова служба» і виберіть вікно «Ваші податкові дані»
  • введіть свій номер PESEL або NIP та дату народження
  • заповніть:

(Сума 1) - це загальний дохід з вашої декларації за 2023 рік. Якщо Ви подали більше однієї декларації за 2023 рік, введіть дохід з однієї декларації на ваш вибір.

(Сума 2) - сума одного доходу з однієї декларації за 2024 рік - у випадку, якщо у Вас є кілька інформацій PIT-11, введіть одну суму з однієї відомості, не підсумовуйте доходи!

(Сума 3) - це сума переплати/податку до сплати з декларації за 2023 рік.

Увага!

Якщо Ви хочете увійти до декларації як Платник податків (вперше) і будь-яка із зазначених вище сум дорівнює «0», то ви не зможете авторизуватися у сервісі «Твій e-PIT» за допомогою цього способу входу. У такому випадку скористайтеся альтернативними (зазначеними вище) методами.

Введення суми «0» можливе лише у випадку, якщо Ви хочете подати декларацію подружжя і входите в систему разом з чоловіком/дружиною після того, як увійшли самі, в цьому випадку Вам додатково буде запропоновано ввести ім'я та прізвище чоловіка/дружини, з ким Ви входите в систему, з метою автентифікації.

Перевірте, які суми слід внести:

Сума 1 Дохід за 2023 рік - це сума, яку Ви вказали в PIT за 2023 рік в одному з пунктів: 

Тип декларації

№ пункту

PIT-28(26)

п. 20, 22, 24 i 62, 73

PIT-36(31)

п. 67, 69, 71, 73, 75, 131, або п. 68, 70, 72, 74, 76, 189,

PIT-36L(20)

п. 23, 25, 27, 28 або 33

PIT-37(30)

п. 50, 83 або п. 51, 118

 

 

PIT-38(16)

п. 24, або п. 34

PIT-39(12)

п. 20

PIT-40A(21)

п. 36

Сума 2 Дохід за 2024 рік - це сума, яку Ви знайдете в одній з інформацій від податкового агента (наприклад, Вашого роботодавця) за 2024 рік в одному з пунктів: 

Тип декларації

№ пункту

PIT-8C(12)

п. 23 або 25 або 27 або 29 або 31 або 33 або 39,

PIT-11(29)

П. 29 або 34 або 36 або 41 або 43 або 48 або 50 або 54 або 58 або 62 або 66 або 70 або 73 або 75 або 78 або 81 або 84  або 87 або 90 або 98 або 100 або 102 або 104 або 106 або 107 або 108 або 109 або 110 або 111 або 112 або 113 або 114 або 115 або 116 або 117

PIT-40A/11A(20)

п. 36 або 38 або 40 або 42 або 44 або 46 або 47 або 48 або 49 або 50

PIT-R(22)

п. 73

Сума 3 Сума переплати/податку до сплати з декларації за 2023 рік. 

Тип декларації

№ пункту

PIT-28(26)

п. 236 або 237,

PIT-36(31)

п. 423, 424, 425 або 426,

PIT-36L(20)

п. 144 або 145 ,

PIT-37(30)

п. 138 або 145,

PIT-38(16)

п. 49 або 50

PIT-39(12)

п. 34

PIT-40A(21)

п. 56 або 57

Немає необхідності створювати обліковий запис на вебсайті «podatki.gov.pl». Все, що Вам потрібно - доступ до Інтернету та операційна система з підтримкою виробника. Також не забувайте оновлювати свій браузер і видаляти файли cookie перед кожним входом.

Якщо Ви не схвалите або відхилите підготовлену декларацію PIT-37 або PIT-38 в сервісі «Твій e-PIT» до закінчення терміну подачі декларації, або якщо Ви не врегулюєте свою декларацію іншим способом (в електронному або паперовому вигляді), підготовлена в сервісі декларація буде автоматично схвалена і подана. Після завершення автоматичного схвалення ця декларація буде доступна у вкладці «Подані документи».

Однак, зверніть увагу, що в сервісі «Твій e-PIT» не схвалюються автоматично:

  • декларації PIT-28, PIT-36 і PIT-36L та інформація PIT-DZ,
  • податкові декларації, які ви відхилили в сервісі,
  • податкові декларації, в яких вказані лише неоподатковувані доходи (наприклад, пільга для молоді),
  • збережені «робочі копії»

У цій ситуації платник податків не зможе увійти до сервісу «Твій e-PIT» зі своїми авторизаційними даними. Однак, він може увійти в систему, використовуючи, наприклад, довірений профіль, e-Посвідчення особи, електронний банкінг або застосунок mObywatel.

  • 1
liczba wyników na stronie
Ustawienia prywatności