Serwis o podatkach - ВИТРАТИ НА ОТРИМАННЯ ДОХОДУ

Питання та відповіді 2025

ВИТРАТИ НА ОТРИМАННЯ ДОХОДУ

Кількість результатів : 5

Ви підсумовуєте витрати з інформації PIT-11. Однак пам'ятайте, що загальна сума витрат, яку Ви можете відрахувати в річній декларації, не може перевищувати 4 500 злотих.

Ви можете вказати фактично понесені витрати, якщо у вас є іменні проїзні квитки. Ви вводите суму з квитків замість витрат, про які повідомив ваш роботодавець у вашій PIT-11. Не забудьте зберегти іменні проїзні квитки для можливої перевірки податковою інспекцією

Tак. Якщо Ви працюєте віддалено з дому за дорученням роботодавця і ваше робоче місце знаходиться за межами Вашого міста проживання, Ви маєте право на підвищені витрати на отримання доходу.

Tак. Ви можете включити в декларацію витрати, на які Ви маєте право, тобто або підвищені фіксовані витрати, або суму, що випливає з зареєстрованих проїзних квитків, які підтверджують, що ви їздите на роботу в іншу місцевість.

Як правило, сума витрат, яку можна включити в декларацію, не може перевищувати:

  • 3 000 злотих (250 злотих на місяць) у випадку, якщо Ви отримували дохід від однієї службової діяльності, трудових відносин, кооперативних трудових відносин та надомної роботи;
  • 4 500 злотих - у випадку, якщо Ви отримували дохід одночасно від більш ніж однієї службової діяльності, трудових відносин, кооперативних трудових відносин та надомної роботи;
  • 3 600 злотих (300 злотих на місяць), якщо Ваше місце вашого постійного або тимчасового проживання в податковому році було розташоване за межами населеного пункту, в якому знаходиться місце роботи, і ви не отримували доплати за розлуку або компенсації витрат на проїзд до місця роботи (за винятком випадків, коли відшкодовані витрати були включені до оподатковуваного доходу),
  • 5 400 злотих у випадку, якщо Ви отримували дохід одночасно з більш ніж однієї службової діяльності, трудових відносин, кооперативних трудових відносин та надомної роботи, і місце Вашого постійного або тимчасового проживання було розташоване за межами населеного пункту, в якому знаходиться місце роботи, та Ви не отримували доплати за розлуку або компенсації витрат на проїзд до місця роботи (за винятком випадків, коли відшкодовані витрати були включені до оподатковуваного доходу).

Якщо протягом року ви їздили на роботу (за межі населеного пункту, в якому проживаєте) громадським транспортом і у вас є абонементні квитки, що підтверджують понесені витрати, ви можете включити в декларацію суму, отриману за цими квитками, замість фіксованих витрат.

  • 1
liczba wyników na stronie
Ustawienia prywatności