Serwis o podatkach - ПЕРЕПЛАТА / ПОДАТОК ДО СПЛАТИ

Питання та відповіді 2025

ПЕРЕПЛАТА / ПОДАТОК ДО СПЛАТИ

Кількість результатів : 13

Якщо Ви не зареєструється в сервісі «Твій e-PIT» до 30 квітня, підготовлені декларації PIT-37 і PIT-38 будуть автоматично схвалені і вважатимуться поданими вчасно.
Якщо виявиться необхідною доплата, податкова служба повідомить Вас про суму, яку потрібно доплатити. З моменту отримання цієї інформації у вас є 7 днів, щоб сплатити податок. Після закінчення цього терміну будуть нараховуватися відсотки.

Tак. Якщо Ви подаєте податкову декларацію в електронному вигляді, в тому числі через сервіс «Твій e-PIT», Ви повинні отримати відшкодування протягом 45 днів з дня подання декларації.

Якщо ви маєте Карту великої сім'ї і вказуєте це в декларації, ви можете отримати відшкодування протягом 30 днів з дня подачі декларації.

Однак податкові органи завжди намагаються максимально скоротити термін повернення переплат

Якщо подана вами декларація є правильною, ми повернемо переплачений податок протягом:

  • 45 днів від дня подання декларації - якщо Ви подали декларацію в електронному вигляді
  • 3 місяців з дня подання декларації - якщо Ви подали декларацію в паперовому вигляді.

В описаній ситуації термін повернення переплати становить 45 днів з дня, наступного за днем, коли відбулося автоматичне схвалення (наприклад, схвалення відбулося 30 квітня, тож термін повернення переплати обчислюється з 1 травня).

Tак. Якщо в декларації вказана переплата, платник податків може вказати банківський рахунок або рахунок у Кооперативній ощадно-позиковій касі (spółdzielczа kasа oszczędnościowo-kredytowа (SKOK), крім тих, що пов'язані з господарською діяльністю, власником або співвласником якого він є і на який має бути повернена переплата. Банківський рахунок, який Ви вкажете у своєму поверненні, оновить попередній банківський рахунок.

liczba wyników na stronie
Ustawienia prywatności