Data publikacji: 12.05.2026
Data aktualizacji: 05.10.2026
Ви можете отримати статус податкового резидента в Польщі, якщо ви є фізичною особою та:
Зазначене застосовується з урахуванням договорів про уникнення подвійного оподаткування.
Якщо вас оголосили податковим резидентом двох країн, до вас застосовуються колізійні норми, викладені у відповідній угоді "Про уникнення подвійного оподаткування".
Статус резидента дозволяє вирішувати, куди потрібно платити податки, і як уникнути подвійного оподаткування – у двох різних країнах.
Статус податкового резидента в Польщі означає, що всі доходи, незалежно від країни, в якій вони були отримані, повинні розраховуватися в Польщі. Ви підлягаєте так званій необмеженій податковій відповідальності.
Якщо у вас не має статусу резидента в Польщі, ви є т. зв. нерезидент. Як нерезидент, ви розраховуєтеся з податковою інспекцією лише за свої доходи в Польщі. Ви підлягаєте так званій обмеженій податковій відповідальності.
Ви можете підтвердити своє податкове резидентство в Польщі, отримавши свідоцтво про податкове резидентство.
Це довідка про місце проживання для цілей оподаткування в Польщі, яку видає податкова служба за формою CFR-1.
Основні ставки податку, що діють у Польщі, становлять 12% та 32%.
Податок за ставкою 12% стягується на основі розрахунку податку, що не перевищує 120 000 злотих. Податок на перевищення цієї суми розраховується за ставкою 32%. Податок додатково зменшується на суму, що зменшує податок й становить 3600 злотих.
Таким чином, наприклад, оподатковуються доходи від роботи, виходу на пенсію чи підприємницьку діяльность.
Фіксована ставка податку
Є можливість оподаткування за єдиною ставкою 19%.
Цей спосіб оподаткування можна використовувати, якщо ви отримуєте дохід від несільськогосподарської економічної діяльності або від спеціальних напрямків сільськогосподарського виробництва, дохід яких визначається на підставі бухгалтерських книг.
Якщо ви бажаєте використовувати цей спосіб оподаткування, то повинні подати письмову декларацію до податкової служби або повідомити про це податкову інспекцію відповідно до положень Закону CEIDG (Центральний реєстр та відомості про господарську діяльність).
Інші доходи або доходи також можуть оподатковуватися за єдиною ставкою, наприклад:
Паушальний платіж з зафіксованих доходів
Окремі види економічної діяльності можуть оподатковуватися паушальним платежом. У цьому випадку базою оподаткування є дохід. Розмір ставки податку залежить від виду підприємницької діяльності. Ставки паушального платіжу становлять 17%, 15%, 14%, 12%, 10%, 8,5%, 5,5% і 3%.
При використанні цього методу оподаткування ви повинні подати до податкової інспекції письмову декларацію або повідомити податкову інспекцію на підставі положень Закону CEIDG.
Паушальним податком також можуть оподатковуватися прибутки:
Ви подаєте до податкової інспекції за місцем проживання довідку про розмір отриманого або втраченого доходу, про розмір отриманих надходжень, розрахунків і паушальну плату за зареєстровані доходи.
Якщо ви не проживаєте в Польщі, ви подаєте свою декларацію до податкової інспекції у справах нерезидентів.
У вас є період з 15 лютого по 30 квітня року, що настає за податковим роком, щоб подати декларацію про суму понесеного доходу або збитку. Цей термін поширюється на податкові декларації: ПДФО-37, ПДФО-36, ПДФО-36С, ПДФО-36Л, ПДФО-36ЛС, ПДФО-38 та ПДФО-39 (PIT-37, PIT-36, PIT-36S, PIT-36L, PIT-36LS, PIT-38 i PIT-39.).
Ви подаєте декларацію про паушально оподатковані доходи з 15 лютого до кінця лютого року, наступного за податковим. Цей термін поширюється на податкові декларації з ПДФО-28 та ПДФО-28S (PIT-28 i PIT-28S).
Примітка: дострокові декларації вважаються поданими 15 лютого.
Якщо 30 квітня припадає на суботу або вихідний день, останнім днем подання податкової декларації вважається останній робочий день, наступний за днем або вихідними.
Ви можете подати форми ПДФО (PIT) онлайн за допомогою:
Податки в Польщі можуть бути:
Ви сплачуєте податок зі свого доходу, якщо ви отримуєте дохід, зокрема,
Вибір способу розрахунку може вплинути на суму податку. Ви, як платник податків, розраховуєтеся індивідуально. Це означає, що ви розраховуєтеся з податковою за отримані вами доходи. У разі досягнення певних доходів (напр. з трудового договору) та при виконанні певних умов, ви можете розрахуватися спільно з чоловіком або дружиною.
Ви сплачуєте податок з окремих видів доходу протягом податкового року (напр. про доходи від роботи, підприємницької діяльності).
Термін сплати податку може закінчитися лише із закінченням граничного терміну подання податкової декларації (напр. на доходи від продажу акцій або нерухомості). Тоді податок на прибуток, що виникає з декларації, є податком до сплати за даний рік.
Примітка. Податкова інспекція може винести рішення про іншу суму податку. Таке рішення також може бути винесене за умови, якщо ви не подаєте декларацію.
Ви сплачуєте податок зі своїх надходжень, якщо отримуєте дохід, напр. з:
Ви сплачуєте податок на прибуток протягом податкового року.
Примітка. Податкова інспекція може винести рішення про іншу суму податку. Таке рішення також може бути винесене за умови, якщо ви не подаєте декларацію.
З гідно вашої заяви, розмір податку може формуватися рішенням податкової інспекції. Ви можете використовувати цей метод розрахунку податку, якщо отримуєте дохід:
Ви сплачуєте податок, визначений податковою інспекцією протягом податкового року.
Якщо ви працюєте в Польщі у польського роботодавця, ви сплачуєте податок на прибуток у Польщі. Ваш роботодавець, як платник, щомісяця утримує та сплачує авансовий платіж з податку на прибуток до податкової інспекції. Після закінчення податкового року платники подають до податкової інспекції відомості про доходи з інших джерел, а також про доходи та авансові платежі з податку на прибуток (ПДФО-11).
Платник також повинен надати вам цю інформацію.
ПДФО-11 (PIT-11) містить інформацію, яка знадобиться для правильного розрахунку з податковою. На його підставі ви заповнюєте декларацію про суму доходу, отриманого в податковому році.
Якщо ви працюєте в країні вашого місця проживання та у польського роботодавця (який не має представництва за кордоном), ви розраховуєте свої доходи за кордоном, тобто в країні проживання (резиденції). Польські роботодавці не стягуватимуть з вас авансові платежі з податку на прибуток. Також немає зобов’язань надавати вам інформацію про ПДФО-11 (PIT-11).
Якщо вас делегував іноземний роботодавець на роботу в Польщі, то ви розраховуєте свій дохід від роботи, виконаної в Польщі, згідно з угодами про уникнення подвійного оподаткування, укладеними між Польщею та країною, в якій ви проживаєте (ви маєте податкове місце проживання). Тоді:
Якщо цей обов'язок лежить на вас, ви самостійно вносите авансові платежі з податку на прибуток. З 15 лютого по 30 квітня року, наступного за податковим, або перед виїздом з території Польщі ви повинні подати до податкової інспекції податкову декларацію про суму вашого доходу.
Обов’язок сплачувати авансові платежі покладається на іноземного роботодавця, який має постійне представництво в Польщі, якщо ця установа виплачувала винагороду. У такій ситуації саме роботодавець відповідає за своєчасну сплату авансів з податку на прибуток.
Після закінчення року роботодавець надсилає до податкової інспекції інформацію про доходи з інших джерел, а також про доходи та аванси платежі з податку на прибуток (ПДФО-11). Цю інформацію передає також вам.
ПДФО-11 (PIT-11) містить інформацію, яка знадобиться для правильного розрахунку з податковою. На його підставі ви заповнюєте декларацію про суму доходу, отриманого в податковому році. У вас є час з 15 лютого по 30 квітня року, наступного за податковим, або перед виїздом з Польщі.
Якщо ви отримуєте дохід або надходження від економічної діяльності, яка ведеться в Польщі, в тому числі іноземним представництвом, розташованим в Польщі, то сплачуєте податки в Польщі.
У цьому випадку ви сплачуєте податок за ставками 12% і 32%.
Податок за ставкою 12% стягується на основі розрахунку податку, що не перевищує 120 000 злотих. Податок нараховується за ставкою 32% на перевищення цієї суми. Податок додатково зменшується на суму, що зменшує податок й становить 3600 злотих.
Протягом податкового року ви вносите авансові платежі з податку на прибуток до податкової інспекції. Для цього у вас є час до 20 числа місяця, наступного за місяцем, до якого відноситься авансовий платіж, напр., ви сплачуєте аванс за травень до 20 числа. червня.
Після закінчення року ви подаєте в податкову декларацію з ПДФО-36 (PIT-36) разом із додатком ПДФО/ВPIT/B. На це у вас є час з 15 лютого по 30 квітня.
У цьому випадку ви сплачуєте податок за однією ставкою податку, яка становить 19%.
Протягом податкового року ви вносите авансові платежі з податку на прибуток до податкової інспекції. Для цього у вас є час до 20 числа місяця, наступного за місяцем, до якого відноситься авансовий платіж, напр., ви сплачуєте аванс за травень до 20 числа. червня.
Після закінчення року ви подаєте в податкову службу декларацію ПДФО-36Л (PIT-36L) з додатком ПДФО/Б(PIT/B). На це у вас є час з 15 лютого по 30 квітня.
Якщо ви бажаєте використовувати цей спосіб оподаткування, то повинні подати письмову декларацію до податкової служби або повідомити про це податкову інспекцію відповідно до положень Закону CEIDG (Центральний реєстр та відомості про господарську діяльність)
У цьому випадку ви сплачуєте податок за ставками: 17%, 15%, 14%, 12,5%, 12%, 10%, 8,5%, 5,5%, 3% і 2%. Ставка залежить від типу господарської діяльності, яку ви проводите.
Пам’ятайте: не кожна діяльність може бути оподаткована паушальним платежом.
Протягом податкового року ви сплачуєте податок до податкової інспекції. Для цього у вас є час до 20 числа місяця, наступного за місяцем, до якого відноситься податок, наприклад податок за травень, ви сплачуєте до 20 червня. Паушальний платіж за грудень ви сплачуєте перед закінченням кінцевого терміну подання річної податкової декларації.
Після закінчення року ви подаєте в податкову декларацію з ПДФО-28 (PIT-28) разом із додатком ПДФО-28/Б (PIT-28/B). У вас є на це час з 15 лютого до кінця лютого.
Якщо ви бажаєте використовувати цей спосіб оподаткування, то повинні подати письмову декларацію до податкової служби або повідомити про це податкову інспекцію відповідно до положень Закону CEIDG (Центральний реєстр та відомості про господарську діяльність)
Можуть виникнути ситуації, коли в результаті вашої помилки або помилки платника податок стягується і сплачується неправильно або в надмірній сумі.
Повернути податок на прибуток можна кількома способами. Ваші дії залежатимуть від того, на якому етапі знаходиться податковий розрахунок.
Якщо ви надали послугу в Польщі, а платник утримав податок, незважаючи на те, що були дотримані умови (вказані в угоді про уникнення подвійного оподаткування, укладеній з вашою країною проживання) про не стягнення паушального податку (т. зв. податок на репатріацію доходу ) або утримавши його в сумі, нижчій за ту, яку було стягнуто, ви можете звернутися до податкової інспекції в Польщі для повернення цього податку.
Для повернення податку необхідно подати заяву в податкову служби з підтвердження факту переплати.
У заяві ви вказуєте, який податок і в якому розмірі стягнуто неправомірно.
Пам’ятайте: якщо ви нерезидент, то подаєте заяву в податкову інспекцію, компетентну у справах нерезидентів у воєводстві, в якому знаходиться платник.
Податковий орган повинен прийняти рішення у вашій справі протягом 1 місяця, а у складних справах – не пізніше двох місяців.
Якщо ви працюєте в Польщі і отримуєте зарплату, але немає платника, який забере завдаток і принесе його до податкової, ви самі сплачуєте такі завдатки. Подібна ситуація виникає, коли ви ведете бізнес у Польщі через постійне представництво. Потім ви подаєте річну податкову декларацію в Польщі, і податкова декларація (переплата податку) буде складена на основі даних, наданих у ній у межах:
Якщо після подання податкової декларації ви виявите, що допустили помилку в розрахунку або не вирахували належні вам надбавки, наприклад, допомогу на дитину, ви можете подати виправлення податкової декларації.
Увага: Якщо податкова інспекція, до якої ви подали податкову декларацію або заяву про переплату, після проведення податкової процедури винесе рішення, з яким ви не згодні, ви маєте право оскаржити це рішення. Ви подаєте апеляцію протягом 14 днів з дня вручення рішення до вищого органу через орган, який виніс рішення.
Польща уклала договори про уникнення подвійного оподаткування з усіма країнами Європейського Союзу. Їхня мета – усунути міжнародне подвійне оподаткування.
Перевірте, чи і відколи на двосторонній договір про уникнення подвійного оподаткування впливає Багатостороння конвенція, яка впроваджує договірні податкові заходи для запобігання ерозії бази оподаткування та переміщення прибутку (Конвенція MLI). Конвенція MLI та двосторонній договір про уникнення подвійного оподаткування — це дві паралельні угоди, які можуть застосовуватися при визначенні місця сплати податків.
Особи, які їздять на роботу за кордон і працюють як наймані працівники або самозайняті особи
Ви будете платити податок з доходів від роботи в Польщі, якщо:
Пам’ятайте: якщо ви працюєте в Польщі, а живете в іншій країні, перевірте, де ви повинні платити податки. Для цього зверніться до договору про уникнення подвійного оподаткування, укладеного між Польщею та країною, де ви проживаєте. Це дозволить уникнути подвійної сплати податку у двох різних країнах.
Якщо ви живете в іншій країні, але працюєте в Польщі на польського роботодавця, ви сплачуєте зі своїх доходів податок у Польщі. Ваш роботодавець - як платник податку - стягує щомісячні авансові внески з вашого доходу та сплачує їх до податкового органу. Після закінчення податкового року платник надсилає до податкового органу відомості про доходи з інших джерел, а також про доходи та аванси з податку на прибуток (РІТ-11). Таку інформацію роботодавець також повинен надати вам.
РІТ-11 містить інформацію, яка потрібна для правильного розрахунку з податковим органом. На її підставі ви заповнюєте декларацію про суму доходу, отриманого в податковому році.
Якщо ви живете в іншій країні, але працюєте в Польщі на іноземного роботодавця, який має заклад або постійне представництво в Польщі, то ви сплачуєте зі своїх доходів податок у Польщі. Ваш роботодавець - як платник податку - стягує щомісячні авансові внески з вашого доходу та сплачує їх до податкового органу. Після закінчення податкового року платник надсилає до податкового органу відомості про доходи з інших джерел, а також про доходи та аванси з податку на прибуток (РІТ-11). Таку інформацію роботодавець також повинен надати вам.
РІТ-11 містить інформацію, яка потрібна для правильного розрахунку з податковим органом. На її підставі ви заповнюєте декларацію про суму доходу, отриманого в податковому році.
Якщо ви живете в іншій країні, але працюєте в Польщі на іноземного роботодавця, який не має закладу чи постійного представництва в Польщі, і ваше перебування в Польщі перевищує 183 дні*, то ви сплачуєте зі свохї доходів податок у Польщі. У такій ситуації ви зобов’язані внести до податкового органу аванс з податку на прибуток.
Пам’ятайте: перший авансовий платіж ви вносите, коли ваше перебування в Польщі перевищить 183 дні.
При розрахунку суми авансового внеску ви враховуєте доходи, отримані з початку податкового року, за вирахуванням сплачених внесків на соціальне страхування, які підлягають вирахуванню в Польщі. Ви розраховуєте суму авансового внеску за ставкою 17% або 32%.
Важливо: щомісячний дохід – це дохід, отриманий протягом місяця за вирахуванням місячних витрат на його отримання.
Аванси з податку на прибуток ви сплачуєте до податкового органу щомісяця на індивідуальний податковий мікрорахунок. У вас на це є час до 20 числа місяця, наступного за місяцем, до якого відноситься авансовий внесок, а за грудень – до закінчення подання річної податкової декларації.
Примітка: Ви можете перевірити податковий мікрорахунок онлайн - за допомогою генератора, або отримати його в будь-якому податковому органі.
Ваш дохід від роботи, мандатних контрактів, аспірантури чи студентської практики звільняється від оподаткування, якщо:
* протягом податкового року або кожного двомісячного періоду, що починається або закінчується в даному податковому році (відповідно до положень деяких договорів про уникнення подвійного оподаткування)
Відрядження іноземним роботодавцем на роботу до Польщі
Якщо вас делегував іноземний роботодавець на роботу в Польщі, то ви розраховуєте свій дохід від роботи, виконаної в Польщі, згідно з договорами про уникнення подвійного оподаткування, укладеними між Польщею та країною, в якій ви проживаєте (де ви маєте податкове місце проживання). Затим:
Якщо роботодавець, який відправив вас на роботу до Польщі, не має в Польщі закладу чи постійного представництва, а ваше перебування в Польщі загалом перевищило 183 дні, ви зобов’язані сплатити аванс з податку на прибуток. У такій ситуації необхідно внести до податкового органу аванс податку на прибуток.
Пам’ятайте: перший авансовий платіж ви вносите, коли ваше перебування в Польщі перевищує 183 дні.
При розрахунку суми авансового внеску ви враховуєте дохід, отриманий з початку податкового року, за вирахуванням сплачених внесків на соціальне страхування, які підлягають вирахуванню в Польщі. Ви розраховуєте суму авансового внеску за ставкою 17% або 32%.
Важливо: щомісячний дохід – це дохід, отриманий протягом місяця мінус місячні витрати на його отримання.
Аванси податку на прибуток ви сплачуєте до податкового органа щомісяця – на індивідуальний податковий мікрорахунок. Ви маєте встигнути зробити це до 20 числа місяця, наступного за місяцем, на який поширюється аванс, а за грудень – до закінчення поданяя річної податкової декларації.
Якщо роботодавець, який відправив вас на роботу до Польщі, має в Польщі заклад або постійне представництво, то він буде зобов’язаний сплачувати аванси у Польщі. Після закінчення року роботодавець надсилає до податкового органу інформацію про доходи з інших джерел, а також про доходи та аванси з податку на прибуток (РІТ-11). Роботодавець також надає вам цю інформацію.
РІТ-11 містить інформацію, яка знадобиться для правильного розрахунку з податковим органом. На її підставі ви заповнюєте декларацію про суму доходу, отриманого в податковому році. Ви маєте на це час з 15 лютого по 30 квітня року, наступного за податковим, або до виїзду з території Польщі.
Пам’ятайте: якщо ви працюєте в Польщі, а живете в іншій країні, перевірте, де ви повинні платити податки. Для цього дивіться договір про уникнення подвійного оподаткування, укладений між Польщею та країною, де ви проживаєте. Це дозволить уникнути сплати податку двічі – у двох різних країнах.
Інформація про директорів компаній або членів правління
Якщо ви отримуєте винагороду або інші подібні виплати через членство в органах польської компанії, ваш дохід може оподатковуватись:
Важливо: щоб дізнатися, де потрібно платити податок, перегляньте договір про уникнення подвійного оподаткування між Польщею та країною, де ви проживаєте. Це дозволить уникнути сплати податку двічі – у двох різних країнах.
Якщо ваша винагорода є об’єктом оподаткування в Польщі, спосіб оподаткування та розмір податку залежать від пред’явлення платнику податків сертифікату резидентства.
Якщо ви пред’явите платнику (польській компанії) сертифікат резидентства, то платник стягне фіксований податок у розмірі 20% з вашої винагороди. Після закінчення року підприємство надсилає до податкового органа інформацію про суму приходу (доходу), отриманого фізичними особами, які не проживають у Республіці Польща (IFT-1R). Польська компанія також надає вам таку інформацію.
У подавану декларацію ви завжди включаєте суми, повідомлені платником в інформації PIT-11. Ви не показуєте доходи, включені в інформацію IFT-1R у вашій податковій декларації.
Працівники, які працюють в одній країні ЄС на компанію, що базується в іншій
Якщо ви живете в іншій країні, але працюєте в Польщі на іноземного роботодавця, який не має в Польщі закладу чи постійного представництва, і ваше перебування в Польщі перевищує 183 дні*, то ви сплачуєте податок з доходу в Польщі. У такій ситуації ви зобов’язані внести до податкового органу аванс податку на доходи.
Пам’ятайте: перший авансовий платіж ви вносите, коли ваше перебування в Польщі перевищує 183 дні.
При розрахунку суми авансового внеску ви враховуєте дохід, отриманий з початку податкового року, за вирахуванням сплачених внесків на соціальне страхування, які підлягають вирахуванню в Польщі. Ви розраховуєте суму авансового внеску за ставкою 17% або 32%.
Важливо: щомісячний дохід – це дохід, отриманий протягом місяця мінус місячні витрати на його отримання.
Аванси з податку на прибуток ви сплачуєте до податкового органу щомісяця – на індивідуальний податковий мікрорахунок. У вас на це є час до 20 числа місяця, наступного за місяцем, до якого відноситься авансовий внесок, а за грудень – до закінчення строку подання річної податкової декларації.
Якщо ви не проживаєте в Польщі і не працюєте в Польщі, то ваша винагорода не підлягатиме оподаткуванню в Польщі. Ваш роботодавець - навіть якщо він має місце проживання, заклад або постійне представництво в Польщі - не стягуватиме з вашої зарплати аванс з податку на прибуток. Він також не надасть вам жодної інформації.
Інформація для художників або спортивних професіоналів
Якщо ви живете в іншій країні, але займаєтесь мистецькою чи спортивною діяльністю в Польщі, ваш дохід може оподатковуватися:
Важливо: щоб дізнатися, де потрібно платити податок, перегляньте договір про уникнення подвійного оподаткування між Польщею та країною, де ви проживаєте. Це дозволить уникнути сплати податку двічі – у двох різних країнах.
Якщо ваша винагорода є об’єктом оподаткування в Польщі, спосіб оподаткування та розмір податку залежать від пред’явлення платнику податків сертифікату резидентства.
Якщо ви пред’явите платнику (польській компанії) сертифікат резидентства, то платник стягне фіксований податок у розмірі 20% від вашої винагороди. Після закінчення року підприємство надсилає до податкового органу інформацію про суму приходу (доходу), отриманого фізичними особами, які не мають у Республіці Польща місця проживання (IFT-1R). Польська компанія також надає вам таку інформацію.
Якщо ви не надасте платнику сертифікат резидентства, і ваше перебування в Польщі:
Після закінчення року підприємство надсилає в податковий орган:
У подаваній декларації ви завжди включаєте суми, повідомлені платником, до інформації PIT-11. Ви не показуєте доходи, включені в інформацію IFT-1R у вашій податковій декларації.
Державні службовці в іншій країні
Якщо ви державний службовець, ви несете відповідальність за свої доходи:
Важливо: щоб дізнатися, де потрібно платити податок, дивіться договір про уникнення подвійного оподаткування, укладений між Польщею та країною, де ви проживаєте. Це дозволить уникнути сплати податку двічі – у двох різних країнах.
Якщо ви проживаєте в одній із держав-членів ЄС або в Україні, і саме Польща оплачує вам надання послуг у Польщі, її територіальній одиниці чи місцевому органі влади, то ви розраховуєте свій дохід у Польщі. Польська влада - як платник - щомісяця стягує авансові платежі з Вашого доходу та сплачує їх до податкового органу. Після закінчення податкового року платник подає до податкового органу інформацію про доходи з інших джерел, а також про доходи та аванси з податку на прибуток (РІТ-11). Платник також повинен надати вам цю інформацію.
РІТ-11 містить інформацію, яка знадобиться для правильного розрахунку з податковим органом. На його підставі ви заповнюєте декларацію про суму доходу, отриманого в податковому році.
Безробітні, які шукають роботу в іншій країні
Якщо ви проживаєте в іншій державі-члені ЄС або в Україні, і ви зареєструвалися в Польщі як безробітний, і польське бюро зайнятості виплачує вам допомогу по безробіттю, ваш дохід враховується лише в країні, де ви проживаєте.
Польське бюро зайнятості не стягує авансовий податок на прибуток, а також надасть вам будь-яку інформацію про здійснені виплати.
Якщо допомога по безробіттю є єдиним доходом, отриманим у Польщі, вам не потрібно подавати податкову декларацію в Польщі.
Пенсіонери, які проживають в одній країні та претендують на пенсію з іншої країни
Якщо ви отримуєте польську пенсію за віком або інвалідністю, яка оподатковується в Польщі, Заклад соціального страхування (ZUS) - як платник - щомісяця стягує аванс на податок на прибуток із її суми та сплачує його до податкового органу. Після закінчення податкового року платник подає до податкового органу інформацію РІТ-11А або річний податковий розрахунок РІТ-40А. Вам також буде надано такий же документ від ZUS.
Вам не потрібно подавати податкову декларацію, якщо ви отримали від ZUS річний розрахунок податку PIT-40A i: