Aplikacja umożliwia tworzenie kopii bezpieczeństwa oraz odtwarzania danych z zapisanej kopii bezpieczeństwa, służą do tego dwa przyciski umieszczone na ekranie Ustawienia: wykonaj kopię zapasową oraz wczytaj kopię zapasową.
Użytkownik może również wykonać „ręczny backup” poprzez kopię plików baz danych. W tym celu należy skopiować pliki baz danych (profiles.db oraz nip_użytkownika.db) z lokalizacji C:\Users\XXXX\AKMF, (gdzie XXXX to nazwa użytkownika aktualnie zalogowanego do komputera i pracującego w aplikacji). W przypadku natomiast zmiany katalogu roboczego na inny (na ekranie USTAWIENIA), do którego są zapisywane pozostałe wytworzone przez aplikację dokumenty, między innymi informacje JPK_VAT, JPK_FA należy również skopiować ten folder w celu uzyskania kopii zapasowej w tym zakresie.
Czy i w jaki sposób mogę zrobić w aplikacji e-mikrofirma kopię zapasową danych (backup)?
16.04.2024