Data publikacji: 17.08.2026
Data aktualizacji: 06.10.2026
З 15 лютого цього року на сервісі «Твій e-PIT» можна розраховувати доходи від господарської діяльності та спеціальних підрозділів сільськогосподарського виробництва.
Нижче Ви знайдете інформацію про можливі способи входу в систему.
Вибирайте login.gov.pl і користуйтеся всіма функціями е-Податкової служби. Не виходячи з дому, з будь-якого пристрою, 24/7.
В рамках login.gov.pl Ви можете увійти 4 способами:
Ви отримаєте доступ до своїх даних та сервісу «Твій e-PIT». Інші послуги е-Податкової служби будуть недоступні.
Щоб увійти з використанням даних для авторизації:
Заява про пожертву 1,5% від Вашого податку на користь громадської організації (ГO) міститься у вашій податковій декларації. Все, що вам потрібно зробити, це ввести номер KRS обраної вами громадської організації та суму, яку ви бажаєте пожертвувати. Сума не може перевищувати 1,5% від суми податку, що підлягає сплаті, з округленням у бік зменшення до найближчої десятої частини гроша.
Якщо Ви хочете, щоб Ваша підтримка була спрямована на конкретну мету, Ви можете вказати це у відповідній графі у вашій податковій декларації.
Якщо Ви подаєте річну податкову декларацію за допомогою сервісу «Твій e-PIT», у підготовленій для Вас декларації буде автоматично вказано громадську організацію, якій Ви пожертвували 1,5% свого податку минулого року (за умови, що ця організація все ще перебуває у Переліку громадських організацій, які мають право на отримання 1,5% від податку, що підлягає сплаті). Якщо в декларації за попередній рік Ви вказали конкретну мету, то в підготовленій для Вас декларації буде вказана та ж мета.
Звичайно, Ви можете змінити дані обраної ГО, в тому числі номер KRS, а також цільове призначення.
Якщо ви пенсіонер за віком або за інвалідністю і не зобов'язані подавати податкову декларацію, а також:
все, що Вам потрібно зробити, це подати PIT-OP до 30 квітня року, наступного за податковим роком.
Якщо Ви подасте декларацію PIT-OP, це означатиме, що Ви погодилися пожертвувати суму, яка дорівнює 1,5% від суми податку, що підлягає сплаті.
Крім того, якщо Ви отримали від пенсійного органу річний податковий розрахунок PIT-40A і не подали заяву PIT-OP, податковий орган перерахує суму 1,5% належного до сплати податку на рахунок ГО, вказаний Вами в заяві, включеній в декларацію, виправлення декларації або в PIT-OP за 2024 рік. При цьому перерахування суми 1,5% належного до сплати податку на користь ГО, відбувається на підставі заяви PIT-OP, складеної податковим органом через податковий портал o (автоматичне схвалення PIT-OP).
Ви можете вибрати громадську організацію (ГО), якій керівник податкової служби перерахує 1,5% належного до сплати податку, отриманого на основі поданої Вами річної декларації або поданої виправленої декларації.
Ви обираєте організацію з переліку організацій, які мають право на отримання 1,5% податку. Перелік складається 30 листопада податкового року і публікується до 15 грудня. Які громадські організації можуть бути включені до переліку та правила його ведення регулюються Законом «Про діяльність на користь суспільного блага та волонтерство».
Перелік громадських організацій веде директор Національного інституту свободи - Центру розвитку громадянського суспільства (Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO). Перелік громадських організацій доступний на веб-сайті Національного інституту свободи.
Увага: Якщо ви є нерезидентом (особою, яка відповідно до закону не має податкового резидентства в Польщі), при подачі податкової декларації протягом податкового року, будь ласка, виберіть ГО з переліку ГО, визначених для попереднього податкового року.
Керівник податкової служби за місцем Вашого проживання в день подання податкової декларації, на клопотання, викладене в податковій декларації, виправленні податкової декларації або в декларації PIT-OP, перераховує одній ГО суму, що не перевищує 1,5% від суми податку, що підлягає сплаті, яка випливає з
- з округленням у бік зменшення до найближчої десятої частини гроша.
Перерахування суми 1,5% залежить від повної сплати податку, що підлягає сплаті, що є основою для розрахунку суми, яка підлягає перерахуванню на користь ГО, не пізніше, ніж через два місяці після граничного терміну подання податкової декларації. Податок також вважається сплаченим у вигляді заборгованості, сума якої не перевищує трикратного розміру плати, що стягується призначеним оператором у розумінні Закону «Про поштовий зв'язок» за трактування листа як рекомендованого відправлення.