Od majątku

Podatki, które opłacasz, kiedy zmienia się Twoja sytuacja majatkowa.

Spadki i darowizny (SD)

Czynności cywilnoprawne (PCC)

Od zakupów

Podatki związane z transakcjami kupna różnych produktów z kraju i zagranicy.

Akcyza

VAT

Pozostałe

Wybrane podatki lokalne oraz inne formy opodatkowania.

Od gier hazardowych

Podatki lokalne

Interpretacje indywidualne

Aktualności

„Cyfrowy Biznes się opłaca” - zapraszamy na bezpłatny webinar o KSeF

Data publikacji: 15.12.2025
Data aktualizacji: 15.12.2025

  • 9 grudnia 2025 r. o godz. 12:00 w ramach cyklu spotkań „Cyfrowy Biznes się opłaca” Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT) zorganizuje bezpłatny webinar poświęcony Krajowemu Systemowi e-Faktur (KSeF).
  • W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele Ministerstwa Finansów: Krzysztof Rogowski dyrektor Departamentu Analiz Krajowej Administracji Skarbowej oraz Anna Mytyk zastępca dyrektora Departamentu Podatku od Towarów i Usług.
  • Podczas spotkania eksperci przybliżą najważniejsze informacje dotyczące KSeF oraz podpowiedzą jak skutecznie przygotować się na nadchodzące zmiany.

Wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur to jeden z kluczowych etapów cyfryzacji procesów rozliczeniowych w Polsce. Od 1 lutego 2026 r. obowiązek korzystania z KSeF zacznie obejmować największych podatników, a następnie - pozostałych przedsiębiorców. Zmiana ta dotyczyć będzie wszystkich firm, niezależnie od skali prowadzonej działalności.

Czego można się dowiedzieć

Podczas spotkania uczestnicy poznają m.in.:

  • terminy i zakres obowiązków wynikających z przepisów dotyczących KSeF;
  • najczęstsze błędy użytkowników pojawiające się na etapie przygotowań i sposoby ich unikania;
  • narzędzia wspierające wdrożenie, w tym rozwiązania bezpłatne oferowane przez Ministerstwo Finansów;
  • różnice między metodami dostępu do KSeF oraz wskazówki, jak dobrać rozwiązanie odpowiednie do specyfiki działalności;
  • praktyczny plan przygotowania firmy, pozwalający wdrożyć KSeF bez zakłóceń w bieżącej pracy.

Te i inne zagadnienia będą omawiać:

  • Anna Mytyk – zastępca dyrektora Departamentu Podatku od Towarów i Usług w Ministerstwie Finansów;
  • Krzysztof Rogowski – dyrektor Departamentu Analiz Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), ekspert w zakresie JPK, KSeF i cyfryzacji rozliczeń podatkowych;
  • Bogdan Zatorski – Kierownik ds. Analiz Biznesowych i Wymagań Prawnych w firmie Symfonia, praktyk wdrażający rozwiązania e-fakturowania w przedsiębiorstwach.

Jak wziąć udział

Bezpłatny webinar odbędzie się 9 grudnia 2025 r. o godz. 12. Aby wziąć udział, wystarczy zapisać się na wydarzenie za pomocą formularza zgłoszeniowego

Więcej informacji znajduje się na stronie Ministerstwa Rozwoju i Technologii.


Tagi:

VAT
Osoba fizyczna
Mały i średni przedsiębiorca
Jednoosobowa działaność gospodarcza
Płatnik
Spółki i organizacje

Opracowanie
Redakcja podatki.gov.pl